Cztery Pory Roku: krem glicerynowy do rąk Wiśnia Japońska

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:12

Ten krem podarowałam mojej siostrze  wraz z balsamem na urodziny :). Zaskoczona tym jak go zachwalała kupiłam sobie taki sam i nie żałuję ;)


W opisie można przeczytać, że owy krem skierowany jest dla  zniszczonych dłoni, jednak ja uważam, że warto po niego sięgnąć nawet jak takiego problemu nie mamy ;) W swoim składzie ma między innymi:
- witaminę F - przyspiesza regenerację tkanki skórnej,
- olej Canola - zapobiega utracie wody z naskórka,
- wiśnia japońska - nawilża i wygładza,
- gliceryna - poprawia elastyczność i miękkość skóry 
-

W opisie możemy przeczytać, że najlepiej stosować go po każdym myciu rąk. 
Krem ma przyjemny zapach. Po jego nałożeniu na dłonie zapach utrzymuję się jakiś czas. Opakowanie jest kolorowe i wygodne.  

Konsystencja jest biała, lekka, nietłusta szybko wchłania się w skórę pozostawiając ją nawilżoną i miłą w dotyku. Zauważyłam, że moje dłonie wyglądały lepiej gdy używałam go codziennie. Dłonie są nawilżone, 'gładkie'. Dozuję się łatwo i tak samo szybko się rozprowadza. Po pierwszym użyciu miałam uczucie, że moje dłonie są 'tłuste' - tak to jest gdy chce się więcej kremu nałożyć :P więc lepiej brać mniej ;)
Jestem z niego zadowolona i myślę, że niedługo ponownie do niego wrócę;) Dostępny w każdej drogerii cena około 5 zł :)
Moja ocena 4,5/5 ;)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze