Ingrid Estetic nr 87 + Miss Selene nr 168

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:54

Pisałam wam o Ingrid Estetic w kolorze różowym <klik>, który mimo wad wypada w miarę dobrze.
Koloru 87 zazwyczaj używałam do robienie ombre na pazurkach, jednak teraz pokusiłam się na pomalowanie nim wszystkich płytek i szczerze mówiąc nie prezentuje już się tak dobrze ;(


Piękny błękitny kolor ♥ on naprawdę rzuca się w oczy ale w rzeczywistości żeby uzyskać taki efekt trzeba się namęczyć. Pierwsza warstwa lakieru w ogóle nie pokrywa płytki, więc trzeba kłaść kolejną jednak i ta nie starczy, ponieważ nadal nam prześwituje płytka paznokcia. Ja nałożyłam 4 warstwy a i tak płytkę było widać ;/

Nie wiem czy kupiłam jakiś słaby egzemplarz czy co ale no po prostu ta wersja strasznie cuchnie! fuuuj;/
Zapach jest nie do wytrzymania. Pędzelek płaski, miałam wrażenie, że nabiera dużo lakieru czego efektem było jego zbieranie się na paznokciu i tworzenie 'fałdek' ;/ Szybko pokazują się na nim zadrapania, na zdjęciu lakier mam 1 dzień a już widać kreskę ;/ Odpryski pojawiają się po 2- 3 dniach, ze względu na dużą ilość warstw lakier schnie długo ;/

Dla mnie sam niebieski nie zrobił takiego wrażenia więc na niego nałożyłam jeszcze lakier brokatowy Miss Selene nr 168, teraz wyglądało to znakomicie ♥

Ze względu na ten lakier brokatowy ciężko się zmywa ale idzie przeżyć ;)

Lakiery dostępne w każdej drogerii ;)
Estetic w cenie około 6 - 7 zł, Miss Selene około 3-4 zł ;)
Niebieski nadal będę używać teraz tylko wyłącznie do ombre ale wiem na pewno, że tego koloru już z tej firmy nie kupię ;/ Miss Selene zostanie ze mną na dłużej, podoba mi się taki efekt ;)
Moja ocena: Estetic 3/5, Miss Selene 4/5 ;)


  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze