Elisse Color Care - odżywka do włosów farbowanych i z pasemkami

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:14

Włosy farbowane potrzebują specjalnej pielęgnacji, dlatego często sięgam po różnego rodzaju odżywki do włosów. Tym razem wybór padł na Elisse Color Care. 


O produkcie:
''Została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia najlepszej ochrony i wyglądu włosów. Regularne stosowanie wraz z szamponem Elisse Color Care pozwala zachować trwałość koloru oraz ułatwia rozczesywanie. Zawarty w formule złożony układ filtrów UV chroni przed utrata koloru oraz zabezpiecza przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Właściwości dermatologiczne - bardzo dobre, rozczesywanie, suszenie, układanie włosów - bardzo dobre - potwierdzone w testach.''
Brzmi pięknie? Ale tak nie jest ;/


Odżywka ma specyficzny zapach, który wielu osobom może przeszkadzać. Na włosach rozprowadza się dość szybko jednak po nałożeniu palce są strasznie tłuste. Zapach nie utrzymuję się długo. Ja stosowałam ją po umyciu wieczorem i po niej jeszcze raz płukałam włosy. Kiedy wstawałam rano moje włosy były okropne ;/ wyglądały na tłuste a jak  przejechałam palcami po nich miałam wrażeniem, że nie były myte ;/


Opakowanie ma fajny różowy kolor. Praktyczne zamknięcie powoduje, że produkt nie wylewa się bokami. Otwór do dozowania nie jest wielki. Przy wyciskaniu odżywka wylatuje powoli więc tu mamy pewność, że nigdy nie wypłynie jej za dużo. W konsystencji jest biała, tłusta bardziej mi krem przypomina.


Mi ona nie pomogła, może na innych włosach lepiej się sprawdza. Obecnie można kupić 3 lub 4 rodzaje tego produktu. Ja już nigdy do niej nie wrócę. Dostępna w Biedronce za około 6 zł.
Moja ocena 1/5.



  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze