Bell Fashion colour 309

By Rupieciarnia drobiazgów - 07:46

Przyszła pora na kolejny lakier z listy majowych zakupów :) Czy Bell okazała się strzałem w dziesiątkę? Przeczytajcie ;)


Bell Fashion colour 309 - dla mnie jest w sam raz ;). Kolor bardziej przypomina mi ciemniejszy różowy a porównując z innymi lakierami podobny jest do Avon Gel finish Fabulous ;)

Z buteleczki wyczytamy:

Trwały hypoalergiczny lakier do paznokci. Czytając skład rzuca nam się w oczy to, że
 nie zawiera szkodliwych związków: toluenu oraz formaldehydu. 


Pędzelek wąski, standardowy. Zapach nie jest drażniący :) Konsystencja nie jest zbyt gęsta, nie zostawia smug na pazurkach ani nie tworzy grudek ;) Wykończenie jest idealne, 'kremowe.'


Trwałość lakieru na paznokciach to aż 7 dni !;) pierwsze odpryski po 3-4 dniach ;) Dobrze się go zmywa, nie zostawia śladów na płytce ;) Jedna warstwa wystarcza na pokrycie płytki ale jak nałożycie drugą wtedy pojawia się to 'wow'! :-D - ja usłyszałam po pomalowaniu nim paznokci, że wygląda na lakier żelowy o.O
Lakier się ładnie błyszczy, jednak z upływem 3 dni ten błysk zanika ;-(
Smug nie ma, grudek nie ma, można powiedzieć że lakier idealny ;)
W ofercie Bell jest mnóstwo kolorów, które na pewno kiedyś zawitają na mojej półce ;)



Jedynym minusem jest dostępność ;-/ kiedyś można było je spotkać w Biedronce, teraz w drogeriach Natura, drogeriach internetowych.
Cena  regularna 11 gr/ 8,99 zł.
Z czystym serduchem mogę stwierdzić, że na stałe już u mnie zagości :)
Moja ocena 4,5/5 :)

  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze