Sensique strong & trendy nails with tefpoly nr 148

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:38

No i przyszedł czas na przedstawienie wam pierwszego lakieru z majowej listy zakupów ;)
Na tzw. 'tapetę' idzie Sensique strong & trendy nails with tefpoly  nr148



Od producenta:
Lakier do paznokci ( bez toluenu i formaldehydu). Nowoczesna formuła z tefpoly przedłuża  trwałość lakieru , pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Na odtłuszczone  paznokcie nałożyć dwie warstwy. P)rzed użycie polecane  zastosowanie lakieru podkładowego lub odżywki.

Ode mnie krótko: 3 razy TAK! ;D
Lakier to kolor połączenie różowego i fioletowego. Pędzelek normalny, standardowy ale już jedna warstwa daje efekt, za radą producenta nałożyłam drugą i byłam oszołomiona <3
Wytrzymuje długo na paznokciach, odpryski po UWAGA UWAGA 5 dniach < 3 lekko się ściera, zostawiając fioletowe kreski ale to prawie niezauważalne ;)

Ładnie się błyszczy i jak to moja siostra powiedziała 'nadaje powagi' ;) Pokochałam go :)
Na pewno kupię inne kolorki ;). Zapachu prawie nie czuć, a sam lakier schnie szybko . Przy zmywaniu nie brudzi i nie zostawia żadnych kolorowych mazideł ;)

Tak wygląda po 6 dniach ( wybaczcie za rozmazane zdjęcie):


Ubytki małe i to mnie cieszy :)

Za 8 ml zapłacimy 5,99 zł ;)
Dostępny w gablotach firmy w drogerii Natura :)
Moja ocena 5/5 ;)



  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze