Organique, waniliowy olejek do aromaterapii

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:00

Odkrywanie zapachów to jak odkrywanie smaków pralin w bombonierce - i jedno i drugie dostarcza niesamowitych emocji jak i rozkoszy dla zmysłów. Zapach wanili uwielbiam i mogłabym go wąchać / otulać / nosić non stop! No cóż 'słodkie lubi słodkie' jak to mówię :P. Jednak nie każda wanilia potrafi mnie oczarować - są takie, które swoim zapachem mnie tłamszą, są ciężkie i uciążliwie w odbiorze. Ale nie ta wanilia. Ta na myśl przywodzi mi dzieciństwo <3


Dlaczego z dzieciństwem?

W momencie gdy na dłoń wylałam kroplę olejku poczułam aromat pieczonego ciasta <3. W głowie miałam obraz mojej mamy, która krząta się po kuchni, ręcę wyciera w fartucha a mi daje po łapach bo znowu 'wtykam paluchy w ciasto' albo kradnę łyżkę do przysłowiowego 'oblizania' *.*


Gdy kilka kropel olejku wlejemy do kominka po mieszkaniu uniesie się delikatny, lekko słodki zapach wanilii. Nie jest natarczywy ani zbyt intensywny! Delikatnie pieści nosek, wkrada się do umysłu otulając nasze zmysły ciepłym aromatem.A ten potrafi być wyczuwalny przez kilka godzin w powietrzu! ;)

Ja najbardziej uwielbiam wlewać go sobie do kąpieli. Wannę mam i sobie żałować nie będę! Ten zapach jest rozkoszny i mimo, że w wodzie długo się nie utrzymuje to ten moment gdy cała łazienka wypełnia się zapachem jest momentem, w którym już czuję odprężenie i relaks <3 I mimo, że w wodzie ja go nie czuję to w powietrzu czuć go znacznie dłużej!


Mała, szklana buteleczka z ciemnego szkła skrywa w sobie wielką siłę zapachu natury ( no dobra wbrew pozorom ale to tak ładnie brzmi :P).Nie zobaczymy ile nam olejku zostało i nad tym ubolewam: gdyby naklejka była ciut mniejsza to byłoby widać a tak nic z tego ;(

Olejk ma typową olejkową formę ( i nie, gdy dodamy go do kąpieli nie natłuści nam skóry). Jego dozwanie jest banalne chociaż czasami mam wrażenie, że on po prostu 'nie leci' o.O. Powiem Wam, że to maleństwo jest strasznie wydajne! Ja zazwyczaj wlewam więcje niż 10 - 15 kropel i jestem zdumiona, że po tylu kąpielach jeszcze coś mi zostało!


Organique w swojej ofercie ma 20 wersji zapachowych m.in. bergamotka, mandarynka, paczula czy rozmaryn czyli dla każdego coś dobrego ;)

Ja się cieszę, że dzięki Aguś mogłam przypomnieć sobie kilka chwil z dzieciństwa <3

Oczywiście olejki dostaniecie w Organique, cena za 7 ml w zależności od zapachu waha się o 9.9- do 26 zł.

  • Share:

You Might Also Like

38 komentarze