Nivea - odświeżająca pianka oczyszczająca / cera normalna i mieszana

By Rupieciarnia drobiazgów - 16:45

Pianki, pianeczki, piańkunie - mamy je prawie do wszystkiego: do golenia, do włosów, do ciała, do twarzy. Ekhem wróć do twarzy?! Gdzieś tam w podświadomości wiedziałam, że są ( u nas w drogerii stoją na najniższej półce więc nigdy tak nisko się nie schylałam :-P) ale nigdy nie było mi z nimi po drodze ;). Kiedy GlamGlow wypuściło swoje pianki ogarnęłam się, popędziłam do drogerii i schyliłam się do najniższej półki po jedyne dostępne pianki u nas ( w duchu się modliłam aby nie pozwalać nic z góry) i zadowlona z siebie, z pianką w torbie wróciłam do domku ;)


Tak! To NIVEA więc byłam pewna, że kupiłam produkt godny uwagi i niezagrażający mojemu licu :P


Powiem Wam, ze im więcej stosuję kosmetyków to zauważam, że na prawie każdym produkcie jest napisane to samo. Czy któryś z 'myjących / oczyszczących' produktów zostawił Wam brud na buzi? No właśnie, że nie :P No ale wracając do tematu to rzeczywiście po użyciu pianki buźka jest dobrze oczyszczona, miła w dotyku z tym nawilżeniem to nie wiem jak jest bo od tego mam kremy  :P. Największym jej atutem ( o którym nie mówi producent) jest to, że ogranicza wydzielanie sebum! ;)



Nivea nie produkuje ( przynajmniej nie spotkałam) takich kosmetyków, które powodują jakieś skutki niepożądane i tak też jest w tym przypadku ;)

Pianka zamknięta jest w okrągłej, plastikowej tubce z pompką - widzisz od razu się uśmiechasz bo wiesz, że dozowanie  jest bardzo łatwe! ;). Dokładnie widzimy ile zostało nam produktu więc kolejny plus. Pompka działa bez zarzutu ;)

W opakowaniu widzimy, że się pieni ( i to mocno!) a wyciskając ten multum bąbelków na dłoń mamy wrażenie, że trzymamy kawałek musującej chmurki! ;) Wszystko zamienia się gdy zaczynamy rozprowadzać ją na twarzy - zmienia się w mleczną otoczkę ( coś jak przy uzyciu mydła). Zapach po części jest taki Niveowy a po części mydlany - mnie nie drażni ;). 
Wydajność też jest na całkim dobrym poziomie - po miesiącu używaniu zużyłam 1/2 opakowania.

Generalnie jestem zadowolona z niej i nie wykluczam, że jeszcze do niej wrócę :). Dobrze oczyszcza, ma subtelny Niveowo - mydlany zapach , posiada pompkę a przy tym jest wydajna! ;)
Piankę można dostać w drogeriach a cena za 150 ml oscyluje w granicach 14 - 18 zł.

  • Share:

You Might Also Like

37 komentarze