Przeczytane w styczniu ;)

By Justyna Wiśniewska - 15:38

No dobra, czasem pojawia się film, czasem muzyka więc i przyszedł czas na książki ;D Jako, że uwielbiam czytać (  mama mówiła i nadal mówi' cały dzień z nosem w książce i nic nie robi' ;D) to ten temat jest najbliższy memu sercu :) Postaram się zawsze na koniec miesiąca pokazywać co czytałam ;) Teraz nie ma tego dużo, zaledwie 7 tytułów ;) Styczeń był tragicznym miesiącem dla nas i ewidentnie odznaczył się za krótką dobą! Wybaczcie mi jakość zdjęć *.*


Sophie Hannach ' Powiedz prawdę' klik

Słyszeliście kiedyś o śmierci łóżeczkowej?
 Jak nie to przeczytajcie to. Jest to opowieść o 3 kobietach, które zostaly oskarżone o zabójstwo swoich małych pociech. Pojawia się morderstwo i tytułowa 'śmierć łóżeczkowa' która nie jest do wykrycia. Są też inne wątki i pewnie siegnę po inne książki tej autorki

Joy Fielding ' Zabójcze piękno' klik

Ktoś w okolicy morduje ładne, młode dziewczyny - moja pierwsza myśl - jakiś zbok, facet. Ale jak się pomyliłam! Kompletnie się nie spodziewałam takiego zaskoczenia ;D i uwierzcie nie wytypujecie mordercy, ksiązka pełna zagadek :D

Harlan Coben 'Schronienie' klik

Pisana z perspektywy bratanka Myrona - nie przypadła mi do gusty,, czytało mi się ciężko i wiem, że po inne tomy z tym bohatem nie sięgnę - męczyłam się niemiłosiernie z nią a skusiałam się na nią tylko dla Bolitar'a ;D

Harlan Coben ' Wszyscy mamy tajemnice' klik

Myron Bolitar<3 to dzięki niemu pokochałam twórczość Cobena<3 Niestety to 10 tom, ostatni przygód Myrona, Wina i Esperanzy a ja czuję niedostyt ;( Mickey to nie to samo! Dużo przekleństw, przemocy, serie z Myronem czyta się łatwo i szybko ;) Chyba zacznę od początku przygodę z Myronem ;D


Sarah Jones 'Pozwól mi odejść' klik

Książki na 'faktach' uwielbiam czytać ale ta była koszmarna! Pisana w formie  pamiętnika, kilka zdawkowych dialogów, mnóstwo opisów! Nie mogłam się w nią wciągnąć! Niestety mamy tu prawdziwy obraz sekty, smutny obraz, który dla mnie jest nie do przyjęcia ;/

Kathryn Fox ' Bez zezwolenia' klik

To nie jest książka dla wszystkich. Książka opowiada o kobietach, które zostały zgwałcone, sa tu dokładne opisy gwałtów, zbyt realistyczne. Niby mamy podejrzanego Willarda, który opuszcza więzienie po tym jak zgwałicł i zamordował 14 latkę ale od początku czytania wiedziałam, ze to nie moze być on, ale kto to był tego nie przypuszczałam.

Dean Koontz ' Kilka godzin przed świtem' klik

Odd Thomas <3 bohater nietuzinkowy, swoją drogą jest film 'Odd Thomas pogromca zła', który powstał na podstawie 3 ksiązki. Książka jest pełna świetnych tekstów, prostego, 'ludzkiego' języka, czytałam ją jendym tchem. Głównie to zasługa bohateea, którego lubię ;)

Nie policzyłam ilość stron przeczytanych ale w lutym już to zrobię ;D
Linki odsyłają was do zarysu fabuły bo tu macie moje odczucia ;)
Czytałyście coś  z tego?;)

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze