Constance Caroll Compact Refill , puder w kamieniu - 18.Ivory

By Rupieciarnia drobiazgów - 17:43

Uff! W momencie pisania tego posta mój puder jest rozwałkowany, rozłożony na 'czynniki pierwsze', w strzępach, w samych 'kostkach' - nie mam pojęcia jak mała go sięgła ale sprytna bestia z niej, swoimi małymi łapkami zrobiła z niego 'miał' :D Ale na szczęście miałam dużo czasu na jeo używanie i dziś wam o nim opowiem słów kilka ;)


Puder kupiłam bez wahania ;) Od razu znalazł się w moim koszyku tylko miałam problem z doborem koloru, ponieważ uwaga jest 19 odcieni! ;)

Od producenta:

Puder w kamieniu, wzbogacony proteinami jedwabiu, witaminą E i olejkiem jojoby. Zawiera filtry UVA i UVB dla dodatkowej ochrony

Kolorystyka:


Mój kolor to 18 - czyli najjasniejszy ;) myślę, że mogłabym kupić jeszcze 2 albo 1  ;) Czyli dla każdego coś dobrego :)

Skład:


Co do samego pudru: daje na twarzy naturalny efekt, czasem tylko go używam i tak wychodzę ;) Nie podkreśla suchych skórek, dobrze trzyma się pędzla ale zdarza się, że osypuje się na ubranie, umywalkę itp.  Puder jest lekki, 'aksamitny' w dotyku ;) Na twarzy krzywdy mi nie zrobił ;D Niestety jak pęknie raz to zaraz mamy tam 'miał' ;D


Puder zamknięty w fioletowym plastikowym, opakowaniu z gąbeczką ;) Swoją drogą tych gąbek nie lubię także wiecie ;P Na pudrze była tez biała osłonka [tsaa, zakrywała 3/4 pudru] ;P. Pudełko jest lekkie, odkręcane, niestety bardzo szybo się rysuje ale nie zauważyłam by schodziły z niego napisy czy miało tendencję do pękania ;)


Oj wiem, że mam paznokcia brudnego ale to się każdemu zdarza ;D Jak widać to bardzo jasny odcień, dla bladziochów ;D

Nie ukrywam, ze puder mi przypasował i kiedyś wrócę do niego ;)
Cena za 12 g wynosi do 7 zł.
Dostepny w małych drogeriach, allegro.
Moja ocena: 3,5/5

  • Share:

You Might Also Like

16 komentarze