Liebster Blog Award po raz kolejny :-)

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:36

W ostatnim czasie zostałam nominowana do dwóch LBA i myślę, że przyszedł czas odpowiedzieć na pytania dziewczyn :) Nie będę przytaczać o co w tym chodzi - każda z nas wie ;)
Najpierw pytania od Agi:

1. Spodnie czy spódnica? Spodnie ale ostatnio moje nogi są takie 'mrrrrraśne' więc je częściej pokazuje :-D więc i częściej zakładam spódniczki :P
2. Tablet czy laptop? Laptop ;)

3. Jak to się stało, że podjęłaś decyzję o stworzeniu bloga? Z początku miałam pisać tu opowiadania, napisałam kilka postów i zapomniałam o bloguu...do blogowania wróciłam w kwietniu i nie żałuję;) Mam tu swoją odskocznię od ponurych i szarych dni :)
4. Ile masz lat (tak mniej więcej ;) :P ) 23 :P

5. Lato czy zima? Zima za śnieg ;) lato za  kąpiele w morzu *.*
6. Nosisz zegarek czy korzystasz w tym celu tylko z telefonu? Noszę zegarek ;)

7. Najtańszy (a dobry) kosmetyk jaki kupiłaś? Trudno mi teraz określić, myślę że jakiś krem do rąk z Ziai.
8. Najdroższy bubel jaki kupiłaś? Jeszcze to przede mną :D

9. Samochód czy rower? Rower ;)
10. Makijaż czy mani? Mani :-P

11. Dzień czy noc? Noc :) w dzień za dużo robię ;D

I pytania od Princesski ;D:

I) Od jak dawna prowadzisz swojego bloga?  Sumiennie od kwietnia.
II) Co poprawia Ci humor? Mamba! czekolada, nutella i Blasterjaxx <3
III) Jak masz na imię? I czy podoba Ci się to imię? Justyna, nie znoszę go! :-D
IV) Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu? Tusz do rzęs
V) Jakiej muzyki lubisz najbardziej słuchać? Electro, club, nie znoszę disco polo ale u mnie to słuchają :P
VI) Co lubisz robić w wolnej chwili? czytać <3
VII) Czy blogowanie sprawia Ci radość? oczywiście :-D
VIII) Kto jest Twoją inspiracją? Kto Cię inspiruje? Jan Paweł II oraz moja mama ;)
IX) Co, lub kogo Kochasz najbardziej? - Oprócz jedzenia! :P Moją małą i Natanka <3 Blasterjaxxa i mojego K :D ♥
X) Jakie są Twoje zainteresowania? książki, muzyka i film :)
XI) Podoba Ci się taka zabawa?  Jasne :-D



P/s teraz myślę, że mogłam wymyśleć lepsze odpowiedzi :-D

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze