Garnier Hydra Adapt, łagodzący lekki krem 24 H nawilżenia

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:42

Hej ;)
Mój Garnier to prezent od mamy, który sama sobie zrobiłam ;D z biegiem czasu to nie była zbyt trafna inwestycja ;-> no dobra dałam za niego 4,99 zł w Biedronce bo ostatnia sztuka ;D ale za normalną cenę w życiu bym nie kupiła, a dlaczego? 
Poczytajcie;)


 Krem zamknięty jest w kartoniku na którym mamy mnóstwo informacji, postaram wam się je wszystkie pokazać ;) Jak widać moja wersja jest niebieska, no cóż za 5 zł nie będę wybrzydzać ^.^

Informacje od producenta, skład:




Moja skóra jest mieszana, może dlatego u mnie się nie sprawdził? Nawilżenie jest, ale nie daje jakiegoś efektu 'wow'. Stan mojej skóry się nie zmienił, wygląda tak samo. Z początku robiłam jak radzi producent: dwa razy dziennie, czyli rano i wieczorem i to był błąd. Byłam cała 'zapchana' tym kremem'! Moje czoło i policzki zaczęły pokrywać krostki, masa krostek, które ciężko schodziły :( Po tym zrezygnowałam z jego stosowania. Kiedy moja cera się uspokoiła to wróciłam do kremu, stosując go tylko na noc. Tutaj już niespodzianek nie spotkałam, krem robi to co musi i więcej nie zapycha. Czyli 'co za dużo to nie zdrowo'. Na dodatek ma tendencję do rolowania się ;/


Krem zamknięty jest w miękkiej plastykowej tubce, z zamykaniem typu 'klik'. Tubka jest cała niebieska, z tyłu opakowania mamy powielone informacje z kartonika. Tubkę można wygiąć w każdą stronę, więc i krem zużyjemy cały. Zatrzask trzyma mocno, nie ma z nim problemu.


Dozownik ma idealną wielkość. Z wyciskaniem kremu nie ma problemu ( ale rym;D). Jest lekki, łatwo się go rozprowadza, szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu. Ma piękny kwiatowy zapach! czuć go przez dłuższy czas :) Kolor kremu jest niebieskawy :) Jest bardzo wydajny, nie potrzeba go wcale dużo na skórę.

W sumie z chęcią bym wypróbowała inne warianty ale do tego nie wrócę ;)
Na szczęście mój krem został jeszcze na kilka razy do użytku i potem zabiorę się za coś innego ;)
Za pojemność 50 ml zapłacimy nawet do 16 zł.
Dostępny w każdej drogerii.
Moja ocena: 2,5/5




  • Share:

You Might Also Like

25 komentarze