Vasco Gel Polish - prezentacja ośmiu odcieni / pierwsze wrażenia

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:56

Kiedy w ubiegłym roku zaczęłam robić hybrydy, poprawka kiedy zaczęłam chodzić na pazurki nie sądziłam, że to tak długo potrwa. Naprawdę! Wierzyłam w to, że po dwóch / trzech razach będę mieć dość i z pokorą wrócę do klasycznych lakierów (tak, mówię to ja która zaklinała że hybryd nigdy nie zrobi!). Od tego czasu będzie mijał rok - rok przez który na moich paznokciach tworzone są cuda i czasem moje pomysły (piórko czy biel + brokat) a czasem po prostu mówię 'rób co chcesz' . I nigdy nie sądziłam, że będę testować nowości w tej kategorii! Tymczasem okazuje się, że i w tej materii sporo się zmieniło i mam okazję testować osiem(!) tak osiem odcieni lakierów od Vasco Gel Polish!


Moje odcienie nie pochodzą z jednej kolekcji - ze względu na ilość kolorów trudno było się zdecydować ale finalnie się udało! :) I jak zobaczycie zdecydowanie razem z moją stylistką paznokci poszalałyśmy w wyborze (ona szalała, ja spisałam co :D).

Po pierwsze: wszystkie lakiery przyszły w tych biało - różowych pudełkach. To takie dziewczęce i ładne! To naprawdę zrobiło na mnie dobre wrażenie, a co z samymi kolorami? Cóż jednego z kolorów o którym wam powiem nie ma już na stronie , a szkoda bo bardzo mi się on podoba! No to do dzieła, bo zdjęć będzie dużo a póki co mało gadania!
Aaa i wszystkie te lakiery mają świetny na wyokrąglony pędzelek, który ładnie dociera pod skórki co nawet pochwaliła Ewelina! :)

Na początek pójdą 3 odcienie, które ja wybierałam: Rumba, Seaside oraz Star Dust.



Rumba (807) pochodzi z kolekcji Boogie Woogie. To piękny pastelowy 'róż', chociaż ktoś inny może powiedzieć 'rozbielony róż'. Będzie idealną opcją na wiosnę / lato i do delikatnego mani. Ja lubię takie kolorki więc ten wybór był oczywisty ;) Generalnie Rumba potrzebowała dwóch warstw by pokryć ładnie wzornik zaś jeśli chodzi o paznokcie, cóż tu czasem trzeba dać 3 warstwy ./  26.90 zł

Seaside (031) pochodzi z kolekcji Vasco i to przepiękny niebieski pastel! Trochę ptrzypomina mi letnie niebo ;).  Już go widzę w kilku połączeniach! Ku mojemu zdziwieniu ładnie pokrył wzornik już przy jednej warstwie, zobaczymy jak to będzie na pazurkach ;) / 24.90 zł

Star Dust (067) i z tym odcieniem mam problem bo ... nie ma go już na stronie! Jak tylko dostanę info o nim to tutaj wszystko dopiszę a tak musi Wam wystarczyć to jak wygląda na wzorniku :) Bo jak dla mnie to ja na razie mogę powiedziec, że wygląda jak posypka do ciastek :D I na pazurach pięknie wygląda!Ze względu na ilość kolorowych drobinek będzie pasował do każdego lakieru.



Kolejna piątka to już odcienie wybrane przez Ewelinę. Nie będę ukrywać, że dobór kolorów mnie przeraził (takie ciemne!!?) ale robiąc swatche odetchnęłam z ulgą bo wcale tak źle to nie wygląda :D

Crocus Focus (323) to odcień z kolekcji Wonderland by Katarzyna Wolny i to też kolor, który obecnie mam na pazurkach. Przepiękny głęboki, fiolet, który kapitalnie kryje! Kolor petarda i póki co jestem w nim zakochana! Na pazurkach wygląda bardzo elegancko i stylowo i praktycznhie zdobienie jest zbędne/ 26.90 zł

Green Secret (019) jak Seaside pochodzi z kolekcji podstawowej. Takiej zieleni jeszcze nie miałam na pazurach i trochę się jej obawiam. Jest piękna i głęboka, pięknie kryje no i nie da się ukryć przyciąga wzrok! Tylko nie wiem jeszcze z czym będziemy ją łączyć.../24.90 zł

Navy Blue (036) pochodzi z tej samej kolekcji co zieleń. To odcień granatu, który może wydawać się niebieski .Ale nie, tak samo jak zieleń, jest piękny i mocno nasycony z kapitalnym kryciem! Wobrażam sobie go z jakąś bielą dla kontrastu. Kryje fenomenalnie ale ma minus - bardzo szybko się ściera, po tygodniu było już to widac na końcach pazurów *.*/ 24.90 zł

Ida (138) to już inna para kaloszy! Pochodzący z kolekcji Galaxy Cat Eye ma dawać metaliczny efekt i wg producenta to domieszka srebra i złota. I także ten lakier noszę obecnie - jest przepiękny! Mieniące się złoto, raz brąz a czasem nawet zieleń. Lakier kameleon! Cudo i tu zaznaczę, że bardzo szybko tworzy się na nim ten efekt!/ 28.90 zł

Top No Wipe Glittery Gold to jak sama nazwa mówi złoto w czystej postaci. Nie wiem jeszcze jakie zastosowanie znajdziemy dla niego ale wygląda cudownie i delikatnie! Chociaż może jakby tak dać go z czernią ... / 28.90 zł

Rumba / Seaside / Crocus Focus / Ida (bez efektu 'oka', to zobaczycie na paznokciach)

Green Secret / Navy Blue/ Star Dust

Kiedy potruchtałam z lakierami do Eweliny kazałam a raczej rzekłam, że teraz ma myśleć co z nich stworzyć. Pierwsza koncepcja? Robimy zielone.. Tsaa wyszły fioletowe z kocim okiem i są piękne! Podoba mi się to połączenie - jest kosmiczne! 

I zapomniałam o info, że lakiery nie ciągną się, mają fajną konsystencją i pracuje się z nimi naprawdę dobrze. Kolejne pazurki robię 28.01 jeszcze nie wiem na co tym razem wpadniemy , na bank to zobaczycie tu - teraz zostawiam Was z ostatnim mani i ostatnim swatchami :)

Star Dust / Top No Wipe Glittery Gold

Crocus Focus + Ida

Navy Blue + Star Dust


Rumba + Glittery Gold

Prawdę mówiąc na stronie Vasco jest tyle odcieni, że ja już upatrzyłam kolejne i jest mi z tym źle! Bo takiej miłości a raczej zamiłowania do hybrydy nie planowałam! Wszystkie odcienie dostaniecie na stronie Vasco a ja obiecuję, że tutaj wrócę z aktualizacją wpisu (pewnie ze dwa razy).

Znacie lakiery i markę Vasco Gel Polish?

P/s wiecie, że to mój drugi wpis poświęcony hybrydom? Ooo idę jak burza, jeden wpis na rok ;D

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze