To do mnie mów! czyli kosmetyczne fenomeny, które chce! #2

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:03

Taaaaaaaaaak! Znowu piszę, widzę że też cieszycie się z tego faktu, iż w końcu po wielu dniach wracam z nową energią, siłą i pomysłami na wpisy! Żartuję - pomysłów nie mam ale sumiennie obiecuję będę się starać by pisać same fajne rzeczy! :D I zaczynam bez narzekania bo wiem, że ta pozytywna odsłona tej serii bardzo się Wam spodobała i naprawdę na drugi wpis czekałyście :D. Cieszy mnie to, wszak ile mogę marudzić? Tym razem znowu wybrałam same fajne rzeczy, które krzyczą do mnie z półki... chyba będę musiała się nad nimi zlitować ;D

1. Narciso Rodriguez Rouge


Póki co jedynym zapachem spod tego szyldu, który mnie nie rajcuje jest klasyka czyli For her (może coś kiedyś o tym napiszę w przeciwnej serii), ale białe Narciso jest piękne, to mistrzostwo wśród perfum i dosłownie ten zapach powala na kolana ♥. Potem poznałam Fleur Musc - ładny, dziewczęcy, bez big love ale go lubię - a kilka tygodni temu w Sephora powąchałam wersję czerwoną. Mówcie co chcecie i jak chcecie na jego temat ale mi się podoba. Ma coś w sobie co mnie urzeka, ładnie się na mnie układa i robi 'miłe' wrażenie w otoczeniu. Pamiętam, że jak wróciłam z perfumerii mama się pytała co tak pachnie, podsunęłam jej próbkę powiedziała 'ładny ale nie to co ten biały'. Bo on jest ładny, bezpieczny po prostu dla mnie, i tego potrzebuję - bez szaleństwa zapachu, coś co nie jest kupowane masowo, po prostu potrzebuję zapachu, który mi się zwyczajnie podoba mimo, że wielkim dziełem nie jest. On taki jest. Poza tym lubię te kwadratowe buteleczki ;D

2.ABH Sultry


Boże! Ja wiem, że ona dopiero co weszła na rynek, ja wiem, że wzdycham do Soft Glam ale spójrzcie na to cudo! Piękna prawda? No może ten czerwony kolor mi tu nie pasuje ale ogólnie - wow, wow, czapki z głów. Tak jak mi się te palety nie widziały tak teraz - jestem zakochana i zdecydowanie Sultry trafia na listę zakupową razem z Soft Glam ♥ Wiem, że dużo wizualnie mi dało zobaczenie tej całej PRowej otoczki bo to sprawiło, że ta wersja palety jeszcze bardziej, jeszcze piękniej się prezentuje, ja wiem, że uległam już jej wizualnie ale to, to do mnie całkowicie do mnie mówi! Wiem, są / mają już takie cienie w palecie, wiem, że są inne z taką tonacją ale ta .. ja naprawdę zacieram łapki na jej myśl i naprawdę proszę Cię Święty Mikołaju przestań żreć ciastka i zrób mi już tą gwiazdkę! :D. I tak, tu nie umiem się wysłowić z wrażenia!

3. Golden Rose HD Foundation


Jedyny mój dylemat w kwestii tego podkładu jest to, który odcień wybrać czy Porcealain czy Ivory - oczywiście ja zawsze biorę pierwszy najjaśniejszy odcień z gamy ale prawdę mówiąc swatche w necie nie różnią się zbytnio kolorystycznie. Tak czy siak pewnie na początek kupię odcień Porcelain, bo tak ten podkład na pewno pojawi się w moim koszyku - podobno dobry, ładnie wygląda i kosztuje jakieś 30 zł. Rzecz jasna mogłabym iść i kupić ponownie podkład Smashbox Studio Skin, którego kocham nad życie ale zwyczajnie potrzebuję odmiany i czegoś 'tańszego'. Skoro coraz więcej marek wypuszcza swoje dzieci i zdobywają one jakąś tam popularność to powinnam się tez temu przyjrzeć (chyba)? Tak czy siak kiedy pierwszy raz zobaczyłam opakowanie HD Foundation to skojarzyło mi się ono z produktem Givenchy a to sprawiło, że skoro tutaj widzę wizualnie jakieś podobieństwo to może i zawartość równie fajna? :D Jakiejś mani na punkcie podkładów nie mam ale ten, cóż będzie mój i to nie tylko dlatego, że swoje mam na wykończeniu ale też dlatego, że czas poszukać nowości i zacząć je chwalić :D

4. Oh! Tomi! Peeling co ciała


Przepraszam ale to już chce tylko dlatego, że mam taką zachciankę. Może czytałam dwa / trzy wpisy na temat działania kosmetyków tej marki ale zbytnio nie zapadło mi to w pamięć. Bo tu mi w pamięć zapadają nazwy: bo jakby to było cudownie czuć się otaczając się tęczą ? Bo o takiej nazwie jest jeden z produktów, albo jednorożec, wanilia i pomarańcza , czekolada .... No dosłownie mnie to robi, ślinka cieknie już na samą myśl o tym naprawdę chciałabym tym się miziać! Nie dość, że to ładnie brzmi to jest jeszcze takie fajne, w ładnym opakowaniu czego chcieć więcej? Naprawdę mało wymagam ;D

I to by było na tyle ... póki co ;D A jeśli znacie coś z tego to chętnie posłucham Waszej opinii ;D

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze