Wrześniowe nowości w mojej kosmetyczce ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:03

Przyznaję się, patrząc na nowości jest czego mi zazdrościć ;D. Ale na usprawiedliwienie mam jedno: miałam urodziny a kilka panienek zrobiło mi mega niespodzianki! Chociaż nic nie chciałam ( no może tylko kartkę ;P) to i tak nie słuchały i zamiast tego w tym momencie moja szafa pęka w szwach ;D. Dlatego weźcie kubek herbaty i popatrzcie sobie a resztę nowości urodzinowy w podsumowaniu września za tydzień pokażę obiecuje ( już bez części kosmetycznej )! :)




Pierwsza paczka przyszła do mnie od Eweliny ( Secretaddiction86♥). Ta małpiatka zdobyła mój adres ( druga małpiatko ja wiem, że to od Ciebie ;P) już na samym początku września. Kompletne zaskoczenia a powyższa zawartość zmiażdżyła mnie totalnie ;D . Wiecie jak lubię mango? Więc mam i w kosmetykach, z tego znam piankę Organique, którą miałam ciut mniejszą ;D. Zaś w użyciu jest żel Balea, tonik Vianek i pandaaaaa ;D. Ty wiesz, powtarzać się nie będę ;*



Na blogu Karoliny ( Kosmetycznie i nie tylko ---> klik) wygrałam zestaw kosmetyków Balea *.*. W denku widziałyście już mydełko, w użyciu mam odżywkę, a no i oczywiście podzieliłam się z siostrą ;D, taka dobra byłam ;D



I na Instagramie poznałam cudowne osoby a powyższa zawartość paczki przyszła ode mnie za sprawą Grażynki! ;) Dziękuje - zresztą wiesz ;D. Czy muszę mówić, że mały Guerlain kupił mnie totalnie?;D


Kiedy napisałam posta o mojej półce perfumeryjnej i zakupowych planach to odezwała się do mnie Magda ( Joyofjelly ♥) Sprawa była prosta, ona miała Burberry ale źle reagowała na niego więc zaraz po pierwszym spotkaniu z nim chciała go odsprzedać ;D Zrobiłam deal życia , za całe 50 zł dostałam pełny flakon Burberry Body i jego miniaturę - cudownie ♥♥. Mówiłam Ci, że spadłaś mi z nieba, co nie?;)


Na Facebooku marka Stenders robiła akcję dla bloggerek czego wynikiem było, że każda zgłaszająca się kobietka otrzymała wybrany przez siebie kosmetyk. Ja po pozytywnych opiniach Kasi, Subi i Agi wybrałam scrub do ciała z serii Detox i jestem nim oczarowana! :)




Agnieszka ( Kosmetyki z mojej półki ♥) sprawiła mi także ogromną paczkę! Mimo, że jej uparcie mówiłam że nic nie chcę i żeby kłopotu sobie nie robiła to kolejny uparciuch nie posłuchał. To co dostałam szok szok i szok! Miniatura Givenchy już podbiła mi serce i będziecie mogły ją zobaczyć z poniższą koleżanką ;D.  Cuda od BBW pachną znakomicie i już zacieram łapki a zapachowo raaaaaaaaaaj! I Ty również wiesz ♥



A ostatni prezent jest od mojej przyszywanej siostry Aguś ( Ines Beauty ♥). Pokazuję Wam całość bo ona jak nikt mnie zna i jak nikt nie słucha ;D. Co najśmieszniejsze krzycząc na nią, że przesadziła bo mi naprawdę wystarczy kartka okazało się, że kartki zapomniała spakować ;D ;D. Miniatura Givenchy i  śliczna pomadka obłęd a nie wspomnę o biżuterii, która fiu fiu! I cholernie dobry był ten lizak ;D.  Moja Ty! ♥

Więcej nie ma. AMEN ;D.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze