Blogi, które czytam # 8

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:45

To nie jest mój dzień - dziś kompletnie pokonał mnie ból nogi i sama potrzebuję by ktoś pomagał mi chodzić więc uwierzcie mi pisanie tego posta sprawia mi lekką trudność ( bo najchętniej to bym se girę ucięła a co! :D).  Dlatego też dziś będą tylko 4 blogi, krótko opisane i musicie mi to wybaczyć a zatem spójrzcie co dla Was wynalazłam.



1. See and smell



Jako początkujący perfumoholik na mojej liście są tylko 3 blogi zapachowe. Przyszedł czas byście poznali moje kolejne odkrycie w tym temacie. Od razu mówię: u niej z początku nie czułam się dobrze. Z tropu zbijał mnie jej pełen profesjonalizm, treść i jak cała otoczka. Wtedy pierwszy raz pomyślałam, że do perfumoholika mi daleko ;(. Magda uświadomiła mi że przede mną długa droga a to co ona robi to czysta pasja i czyste piękno. Punktem kulminacyjnym był post o pandzie ( ;D) i wtedy też zaczęłam się nieśmiało zagłębiać w jej bloga. Cała treść jest zawsze okraszona przepięknymi zdjęciami a treść jest fenomenalna. Czuć bijącą wiedzę, mądrość i to, że świat perfum dla Magdy jest pasją, otwartą książką i czymś oczywistym. Z łatwością lawiruje między zapachami dając nam okazję na poznanie cudownego świata sensorycznych doznań. Poza tym tworzy przepiękne obrazy, których jestem miłośniczką. Dla mnie See and smell to blog przepełniony wnikliwą analizą, przepełniony profesjonalizmem, który może niejednego zaskoczyć a przede wszystkim i mimo tego to miejsce urokliwe i pełne szczerego ciepła.


2. Addicted To Makeup




Chodźcie, chodźcie , poznajcie Alicję. Wygląda niewinnie, ma wygląd aniołeczka a tak naprawdę jest świruską! ;D I to nie byle jaką bo mam fioła i kuku na punkcie wszelkiego rodzaju pomadek  - POMADOHOLICZKA jak o siebie mówi ;P. To co pierwsze Was uderzy na blogu to masa postów z pomadkami, błyszczykami , nie mam pojęcia gdzie one je wszystkie trzyma ;D. Wszyscy wiedzą, że uwielbia pomadki Maca i sama tego nie kryje! ;D . Mnie ujmuje swoim podejściem do czytelnika: kiedyś dzięki niej dowiedziałam się, że kupiłam podrobionego Maca buuu i uwierzcie poświęciła mi bardzo dużo czasu wtedy. Jest rzetelna i widzę, że to osoba na której można polegać - zawsze stara się odpowiadać czytelniczkom na komentarze, służy pomocą a poza tym szczerze . U niej króluje minimalizm i przejrzystość. Jest jasno, klarownie i tak jak powinno być. Z odrobiną klasy i luksusu a zarazem przystępnością do 'normalnej' kobiety. Nie ubarwia, potrafi krytykować - uwielbiam ją za każdą szczerą opinię ( i nawet jeśli to 'Szanelek';D).  Ona po prostu ... ach musicie ją poznać!


3. AGWER blog


Poznajcie Agnieszkę - uroczą osóbkę, która czyni makijażowe cuda. Chętnie też się dzieli tymi cudami dając tutoriale 'krok po kroku' i nie ukrywam, że dzięki jej makijażowi z paletą Too faced udało mi się w większości opanować technikę makijażu paczadełek ;D. Agwer tak jak Alicja umie krytykować i powiedzieć coś dosadnie! Ku uciesze początkujących bloggerek ruszyła z poradami na blogu a jej posty z cyklu lifestyle są jedne z moich ulubionych! Może Wam się wydawać, ze z dystansem podchodzi do czytelniczek ale to tylko pozory - chętnie odpowiada na pytania, przeprowadza ankiety na blogu i jak widać ciągle się doskonała. Przepiękne zdjęcia, konkretna treść i  to 'coś' - to coś co ma a raczej powinien mieć każdy szanujący się blogger - dystans do siebie, otwartość na krytykę. Zdarzyło się, że kilka miesięcy temu widziałam u niej krytyczne komentarze ( zwłaszcza co do makijaży) a co ona na to? Nie obrażała się, nie czepiał i nie kłóciła się oto, brała do wiadomości i z szacunkiem odpisywała na wszelką krytykę - brawo! Barwo za dyscyplinę, szacunek  i za całokształt!


4. Make up & beauty by Karo





Karolina ♥ Jedna z najbardziej sympatycznych osób, które miałam okazję spotkać w blogosferze. Nie wstydzi się głośno mówić o tym co ją boli, otwarcie mówi o tym co się dzieje i co się jej nie podoba w blogosferze. Pasjonatka lakierów Chanel - chyba nigdy ich tyle nie widziałam co u niej! Artystka w każdym calu , pasjonatka głębokich kolorów a przede wszystkim osoba o wielkim i serdecznym serduchu! Wielbicielka subtelności jak i mocniejszych barw - cokolwiek wybierze w jej wykonaniu wychodzi to perfekcyjnie. Uwielbiam ją za szczerość, brak koloryzacja i wrodzoną skromność, uwielbiam za podejście do czytelnika i ciągłe bycie sobą. Mimo, że poczytacie u niej o produktach z górnej półki Karo potrafi do siebie szybko przekonać ;). Każdy jej post zawiera najważniejsze informacje więc nie musicie się przekopywać przez stertę wręcz wduszonych informacji! Zdecydowanie za rzadko mogę poczytać jej treści ( pisz częściej) bo naprawdę warto do niej zajrzeć! :)

Ok, to tyle, znacie któryś blog? 
P/s coś mi blogger szwankuje, czcionki mi nie chcą się zmienić :(



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze