Essence, All About Matt! Oil Control Make - Up Base

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:00

Nigdy w życiu nie używałam bazy pod makijaż! Wiedziałam, że są takie cudaki ale uznawałam, ze mi to niepotrzebne - ale to chyba był błąd :-/. Przychodzę do was z recenzją produktu, który dostałam od dziewczyn z bloga Sophie Czerymoja i który przekonał mnie do tego typu produktów.


O produkcie / ze strony www.urodomania.com/

Essence All About Matt! Oil Control Make-up Base to baza pod makijaż, która zapewnia długotrwały efekt matujący oraz idealnie gładką cerę. Reguluje nadmiar sebum i minimalizuje widoczność porów. Dzięki specjalnie opracowanemu składnikowi evermat baza przywraca równowagę skórze tłustej, zapobiegając jej świeceniu. Baza ma delikatną konsystencję. Nałożona pod makijaż wydłuża jego trwałość. Może być stosowania samodzielnie bądź pod podkład na przetłuszczające się obszary twarzy.

Skład:

AQUA (WATER), ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, PROPANEDIOL, SORBITOL, BUTYLENE GLYCOL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, PVP, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, ENANTIA CHLORANTHA BARK EXTRACT, OLEANOLIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL.

Używam jej głównie pod podkład i tu wypada świetnie. Buźka się nie świeci, makijaż dłużej się trzyma w dobrym stanie. Po nałożeniu bazy cera wygląda na wypoczętą przynajmniej ja to tak nazywam :P Nie zapycha i nie podrażnia ;)  Żadnych niespodzianek na twarzy też nie zauważyłam :P Trudno mi stwierdzić czy minimalizuje widoczność porów ale wydaje się, ze w jakimś stopniu tak działa :)


Mała plastykowa tubka mieści w sobie 20 ml produktu. Biało - różowa ( czerwona) szata graficzna jest prosta i przejrzysta ;) Z tyłu tubki mam kilka informacji w języku angielskim, brak składu ;/ Tubka jest odkręcana a pod nią kryje się 'dzióbek' , który ułatwia nam aplikację ;) Tubka jest dość miękka więc myślę, że bazę wykończę w całości.


Konsystencja biaława, bardzo lekka ;) Szybko wchłania się w skórę ;). Ta mała kropka wystarczy mi na większość twarzy ( oprócz czoła). Baza jest wydajna, a jej termin do wykorzystania od czasu otwarcia to 12 miesięcy.

Nie wiem jak funkcjonowałam wcześniej bez bazy ;D
Polubiłam się z nią :) Jej używanie to sama przyjemność ;)
Dostępna w gablotach Essence ;)
Za tubkę 20 ml zapłacimy do 15 zł.
Moja ocena: 4,5/5

  • Share:

You Might Also Like

38 komentarze