Essence longlasting lipstick- 15, Oh So Matt!

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:35

Będąc w Naturze, nurkując wśród półek zauważyłam ją. Stała w szeregu w kąciku pod szyldem 'wyprzedaż'. Podeszłam bliżej, obejrzałam wszystkie kolorki i stwierdziłam, ze to jest TA co skradnie mi serducho :-D. Wybór nie był prosty - wiele odważnych odcieni ( jeszcze nie dorosłam do nich) wręcz krzyczało do mnie, ale się nie dałam postawiłam na naturalność :). Tym sposobem zawitał do mnie piękny nudziak <3


Od producenta: / ze strony essence.eu/

Niech miłość trwa...po prostu zakochasz się w długotrwałej pomadce do ust essence.  pomadka zapewni twoim ustom intensywny kolor przez kilka godzin bez konieczności poprawki. Jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu i ubiera usta w dziesięć niezapomnianych odcieni. Bez trudu znajdziesz wśród nich swój wymarzony kolor - od jasnego różu poprzez intensywną czerwień i spokojną jagodę do subtelnych odcieni nude. Logo essence na pomadce oraz matowe opakowanie z kolorowym pierścieniem w odpowiadającym kolorze zdecydowanie przyciągają uwagę!

 Tak jestem w niej zakochana! Kolor przez kilka godzin? Eee nie, pomadka bardzo szybko znika, z jedzeniem i piciem nie ma sznas, znika od razu, bez tego wytrzymuje do 2 godzin. Jest kremowa przez co łatwo się ją aplikuję na suchych ustach - jeśli macie zwilżone, mokre usta nie rozprowadzicie jej - wtedy tak jakbby się 'topi'. Nie podkreśla suchych skórek, schodzi równomiernie.



Nie będę wam tu wklejać składu :P. Opakowanie pomadki jest eleganckie, czarne z jednym kolorowym akcentem. Idealnie leży na dłoni ;D



Mój kolor to piękny nudziak -  bezpieczny, neutralny :). Z racji tego, że jestem bladzioch ciężko mi dobrać kolor do siebie :P. Nudziak na początek był ok ;). Teraz moje gronko zasiliły odważniejsze kolory o czym będzie później :P
Przyszedł czas na prezetację :)

W sztucznym świetle :)


I w świetle dziennym ;)



Mimo słabej trwałości lubię ją za ten kolor ;)
Pomadki Essence dostaniecie w Naturze.
Ich koszt wynosi 9,99 zł za 3,8 g
Ja za swoją zapłaciłam jakieś 6 zł więc warto przeglądać 'wyprzedaże' ;D
I skuszę się jeszcze na kilka kolorków :)
Moja ocena: 4/5


  • Share:

You Might Also Like

54 komentarze