Czy warto kupić zestaw kąpielowy od Sephory? Mała kosmetyczka , Kwiat Bawełny

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:36

Ten mały 'różowy' zestaw dostałam na gwiazdkę od mojego K. Kosmetyczka mi się spodobała, zaraz wiedziałam, co w niej się znajdzie gdy zużyję sobie te 'mini' umilacze. No ale czy to takie naprawdę umilacze? Wizualnie kosmetyczka cieszy oko ale co z resztą?


O działaniu żelu i balsamu się nie wypowiem, bo nie ma o czym. Żel i balsam mają pojemność 50 ml co wystarcza na 2 czy 3 razy więc taka kosmetyczka będzie przydatna w podróży. 
A co sama Sephora mówi na ten temat? Tu trochę się zdziwiłam o.O

Od producenta:

Niezbędne produkty z linii kąpielowej Sephora w małej kosmetyczce: zapach Kwiatu bawełny w ładnej kosmetyczce o świątecznym designie ze złotymi paskami w limitowanej edycji. 
Możesz ją mieć zawsze przy sobie. Kwiat z żelem pod prysznic, krem pod prysznic i mleczko do ciała błyskawicznie zapewnią skórze komfort i trwałe nawilżenie.
Mała, różowa kosmetyczka wielorazowego użytku zawiera:
• Mini krem nawilżający pod prysznic Kwiat bawełny: ultra delikatna formuła nie wysusza skóry, błyskawicznie i długotrwale nawilża.
• Mini nawilżające mleczko do ciała Kwiat bawełny: delikatnie perfumowane, aksamitne, nietłuste, pięknie wtapia się w skórę. Błyskawicznie się wchłania i daje skórze komfort. 
• Różowa myjka – kwiat z żelem.
Formuła Kremu pod prysznic oraz Mleczka do ciała testowana dermatologicznie.

Myjki nie znoszę, nie sprawdza się u mnie a obecnie służy jako zabawka dla kota ^.^ Żel i balsam mają owocowe zapachy ale te zapachy tak drażnią, ze to masakra. Zbyt kwiatowe, zbyt słodkie, zbyt mdlące :-/
Żel pienił się mocno, balsam wchłaniał się szybko i oba pozostawiły ten zapach na godzinę - półtora na skórze co w przypadku tego zestawu mnie wkurzało ;/


Różowy kolor lubię - nie powiem ale nie aż taką ilość ;)
Oceniać zestawu nie będę. Sama sobie bym go nie kupiła!
Na szczęście szybko się skończył :-)
Cena regularna tego zestawu w Sephorze to 39 zł, myślę że lepiej wydać to na coś konkretniejszego ;)
W promocji / wyprzedaży dostaniemy go za 19,99 zł.
Osobiście go nie polecam chyba, że jesteście fankami 'przerostu formy nad treścią' ;)

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze