Rozdanie pielęgnacyjne ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:17

Witajcie <3
Przychodzę dziś do was z obiecanym rozdaniem ;)
Tym razem skupiłam się tylko i wyłącznie na pielęgnacji ;D z kolorówką zawsze mam problem a myślę, że takie produkty przydadzą się każdej z was ;)


Zasady:
Obowiązkowo trzeba być publicznym obserwatorem bloga + 1 los

Nieobowiązkowe:
Wszelkie udostępnienia na FB / baner + 2 losy

Łącznie można zdobyć 3 losy ;)

A teraz zbliżenie na nagrody:


Nowość od Joanny odżywka do włosów w spray b/s malina & bawełna 150 ml
Kallos gogo rozpieszczający żel pod prysznic 200 ml
Joanna Naturia body balsam do ciała z truskawką 200 g
AA Eco oczyszczający żel do mycia twarzy ( ogórkowy) 125 ml


Sensique pomadka ochronna sweet raspberry
Green Pharmacy krem do rąk Jaskółcze ziele 100 ml
AA Eco koncentrat detoks do skóry potrzebującej regeneracji ( organiczny olej z pestek winogron) 30 ml
Kallos silk maska do włosów 275 ml
Babeczka do kąpieli o zapachu waniliowym od Body Club 150 g

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłosić się można do 12.12.2014 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe, zakupione na potrzeby rozdania
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby zgłoszenie było ważne  trzeba spełnić warunek obowiązkowy.
8. Osoba, którą wskaże maszyna losująca ma 3 dni na skontaktowanie się ze mną w celu podania adresu, jeśli tego nie zrobi losuję kolejną osobę;)
9. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

Oczywiście jak mi fundusze pozwolą będzie nagroda niespodzianka jak ostatnio ;)
Także powodzenia! ;)

P/s zapomniałam! Jeśli osoba wyrazi zgodę to oddam też pół wosku Soft Blanket ;)

  • Share:

You Might Also Like

245 komentarze