Bioderma Photoderm Apres Soleil , Emulsja po opalaniu

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:54

Hej:)
Początek września uraczył nas słonecznymi dniami - ja w tym czasie pomagając wujowi w polu trochę się spiekłam ;) Na ratunek przyszła mi emulsja  po opalaniu, którą dostałam od Inez :) Jakie mam wrażenia po niej? Poczytajcie ;)


 Przyznaję się bez bicia! Używałam ją na moje zaczerwienie po słoneczku ale tak ja pokochałam, że zaczęłam używać ją jako balsam do ciała ;D wiem grzech! ;D przecież nie takie jej przeznaczenie! I przyznam się jeszcze do jednej rzeczy, wykończyłam całą tubkę ;( ;D

Od producenta:


Nie będę się rozpisywać, to co producent obiecuje to się sprawdza! Skóra jest ukojona, dobrze nawilżona, emulsja nie zostawia tłustego filmu, szybko się wchłania - dlatego zaczęłam ją używać jako 'zwykły' balsam. Z początku się bałam, że sobie zaszkodzę ale natomiast widzę poprawę w kondycji skóry - jest bardziej sprężysta, miękka, nawilżenie jest długotrwałe ;) Strasznie się polubiłyśmy *.*

Skład:


Emulsja nie podrażnia, nie uczula ;) Stosowanie jej to przyjemność. UWAGA! wyczytałam, że po nałożeniu na zaczerwienioną twarz szczypie - czy to prawda to nie wiem, ale na twarz jednak jej nie stosuję ;)


 Tubka jest miękka, elastyczna zamykana na zatrzask. Można postawić ja na głowie ;) Zatrzask jest mocny, dodatkowo był zabezpieczony, takim małym cypelkiem, który trzeba oderwać. Dozownik ma mały otworek, jednak dostarcza nam tyle produktu ile potrzebujemy ;) Obok tego niebieskiego cudeńka nie przejdzie się obojętnie! kolor przykuwa uwagę - muszę powiedzieć że wszystko jest wykonane estetycznie. Większość info jest w języku francuskim, jednak z tyłu jest naklejka po polsku ;)


Konsystencja jest lekka, idealna to 'rozsmarowania' na ciele ;) Przy takich produktach zapach jest zawsze apteczny, natomiast tu jest przyjemny, ciut kwiatowy ;)

Ta emulsja jest idealna! Pokochałam ja i na bank na przyszły rok sobie kupię ;)
Moja pojemność to 100 ml i kosztuje od 12 - do 24 zł.
Pojemność 500 ml kosztuje od 50 do 60 zł.
Dostępna w niektórych aptekach internetowych.
Jeśli macie wrażliwą skórę a chcecie coś łagodnego na podrażnienia słoneczne to kosmetyk idealny dla was.
Moja ocena: 5/5



  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze