Zestaw Schauma Nectarnutrition: szampon + odżywka

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:23

Już nie pamiętam kiedy miałam coś tej marki. Mimo, że kusi mnie na sklepowych półkach to jakoś  daleko mi do tego by zabrać cokolwiek ze sobą do domu. Mój instynkt mówi, że to nie jest nic dobrego dla moich włosów. Skuszona promocją w Biedronce -  zestaw za niecałe 10 zł (więc jak mogła nie kupić) poległam i uciszyłam swój zdrowy rozsądek - no bo  co może się stać?


I w sumie brak mi słów: duet jak duet . Ja wiem, że promocje są dla ludzi ale ta nadzwyczajnie będzie śnić mi się po nocach! Dlaczego? Poczytajcie najpierw obietnice producenta!


No i co? Tęcza i jednorożce powinny skakać a tymczasem nie ma nic - kompletnie! Nie zauważyłam, żeby moje loczki się wzmocniły ba! wręcz odwrotnie lecą na potęgę! Miękkie i jedwabiste?  No kurczę dzień po umyciu włosy stają się szorstkie i sianowate. Straciły swoją objętość - są tak oklapnięte a ja sama wyglądam jakbym miała 5 włosów na krzyż! Blask? hahahhahahhahahhahahahah - serio? Mat, mat i jeszcze raz mat bo prostu moje loczki są na głowie ale tego nie widać!

W sumie powinnam zaznaczyć, że szampon dobrze oczyszcza, włosów nie plącze i mocno się pieni a odżywka hmm nie zauważyłam by jakoś wpływała na moje włosy.

Składy najpierw szampon, niżej odżywka:



No cóż jak już się domyślacie to seria dla mnie jest porażką a na domiar złego spowodowała u mnie ŁUPIEŻ! Jakby cała reszta to za mało! Ach i nie zapomniaj o mały wstrętnych krostkach!

Miękkie plastikowe tubki mają przyjemną grafikę. Chociaż tyle dobrego :). Jak to u marki bywa mamy ogromne otwory do dozowania!  Co za tym idzie - wylewa nam się zbyt dużo produktu i zbyt dużo się nam go marnuje!

Szampon jest bardzo lejący zaś odżywka ma nawet fajną konsystencję i nie ucieka między palcami. Co do wydajności to jedno i drugie z tym kuleje. Naliczyłam, że seria wystarczyła mi na 7 użyć o.O ( chociaż powinnam po pierwszym razie już to wyrzucić do kosza no ale, chciałam dać im drugą szansę ;/)



Zapach serii jest nawet całkiem przyjemny ale chwilowy bo ja go nie czuję na włosach!

Cóż powinnam się słuchać swojego instynktu ale mądra ja :D! Seria dla mnie to jedna wielka tragedia, porażka, koszmar i wszystkie zło tego świata!

Produkty Schaumy dostaniecie w marketach, drogeriach i cena za sztukę wynosi około 7- 8 zł.

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze