Golden Rose Express Dry 17 & 67

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:23

Nowa seria lakierów GR szturmem zdobyła serce kobiet. Przepiękna gama kolorystyczna, niska cena jak zawsze idzie w parze z super efektem. W pewnym momencie skusiłam się na dwa kolorki: 17 czyli bezpieczny nude oraz 67 coś a'la turkus - czy one zdobyły moje serducho?;)


Tym razem mamy jedną a konkretną obietnicę - lakier wysycha po 60 sekundach! No właśnie, w moim odczuciu te 60 sekund się niemiłosiernie wydłużają ... ;)
Cechą wspólną lakierów jest to, że zmywają się bez problemowo, nie smużą, nie tworzą 'bąbelków'.
Pędzelek wąski - wbrew pozorom aplikacja lakieru nie jest taka straszna :)
Odpryski po 4 dniach.
Oba lakiery mają piękne błyszczące wykończenie! ;)


Numer 17 to bezpieczny odcień nude. Ciężko mi do czegoś przyrównać ten kolor ale dla mnie jest on ciepły, elgancki i uniwersalny! Niestety kryje po 2 - 3 warstwach i schnie wolno ;/ Zdjęcia zrobiłam 10 minut od nałożenia warstw i zobaczycie, że lakier zdobył już 'ślady'  ;/



Numer 67 to piękny, wyrazisty turkus. Kryje po 1 warstwie i schnie bardzo syzbko! Ten kolor wygląda pięknie na długich pazurkach, na krótkich niestety wygląda niemrawo ;(



Staram się ładnie malować a wyszło jak zwykle :P
Za jeden lakier zapłaciłam 3.99 zł, teraz widzę, że lakiery kosztują już 4.19 zł :O
Dostępne na wyspekach GR w pojemności 7 ml.

P/s na FB możecie zgarnąć 5 kolorków tej serii! Przewiduję też małe niespodzianki - zapraszam ;D


  • Share:

You Might Also Like

30 komentarze