Lipcowe nowości w mojej kosmetyczce :-)

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:00

Było denko więc i czas na nowości :-) I skromnie mówiąc nie ma tego dużo - a raczej moje zakupy przez cały miesiąc ograniczyły się do kilku drobnostek ;) Na obecną chwilę czekam jeszcze na zestaw Mary Kay ale jego zobaczycie już w sierpniowym podsumowaniu :) Wybaczcie, że każde zdjęcie z 'innej parafii' ale inaczej mogłabym coś zapomnieć :P Także let's go :D



 Zaraz na początku lipca przyszła do mnie paczka niespodzianka od kochanej Aguś <3 Znam micela  Biodermy a teraz czas na krem pod oczy :-) Wiecie juz że darzę Aguś sympatią także kolejne podziękowania są zbędę ;) Kochana ma <3 :D


Nawiązałam też pierwszą współpracę i to z marką Lambre!! Cieszyłam się jako dziecko :-D Do testów wybrałam sobie zapach Amaltea Summer, o którym niedługo poczytacie :-)


Drugą współpracę nawiązałam z firmą Dermedic ;-). Do testów otrzymałam micelka, serum i krem na noc i od równych 7 dni tetsuję :D Na razie jestem na tak ale myślę, że za kilka dni powiem Wam więcej już o micelku :)


Na koniec moje skromne zakupy : tonik ogórkowy z Ziaji około 7 zł, żel do usuwania twardej skóry od No36 9 zł, i dwa lakiery od Golden Rose z nowej serii Express Dry nr 17 i 67 za 3.99 zł ;)

A mówiłam, że skromnie? ;)

Mam nadzieję, że sierpień będzie bogatszy a o wrześniu nie wspomnę - przecież będę mieć urodziny i imieniny także biedny portfel mojego K<3 :P

  • Share:

You Might Also Like

38 komentarze