Zmieniamy garderobę na wiosnę razem z Pour Vous! :) + wyniki rozdania

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:17

Idzie wiosna, co za tym się kryje? Głęboko w szafie chowamy grube kurtki, swetry i wyciągamy to co sprawia, że faceci dostają zeza - krótkie spódniczki, luźne koszule ( a ja tyłek mam jeszcze zimowy ;x) ogólnie przestajemy gdzieś tam skrywać naszą kobiecość :) Czasem też nam coś przybyło / ubyło po zimie więc potrzebne są nam zmiany w garderobie i tu z pomocą przychodzi wiele znanych marek - ja dziś chcę wam polecić sklep mojej znajomej Aśś <3 ;)



Aśś znam ładnych parę lat, przegadałyśmy wiele wspólnych godzin, jest jedną z niewielu osób, której mogłabym powierzyć przysłowiowe 'życie', stąd wiem, ze jej 'towar' w sklepie jest pierwszej klasy, a wy nie zawiedziecie się na dokonanych zakupach :).

Pour Vous głównie skupia się na sprzedaży internetowej - w asortymencie sklepu znajdziemy takie marki jak : Bershka ( jej jest najwięcej),  Pull & Bear, Stradivarius, Zara. Sklep cały czas się rozwija, towaru ciągle przybywa, na dodatek Asia cały czas kusi obniżkami :)
Ceny są bardzo korzystne (chociaż nie mam porównania, bo najbliższe sklepy z tymi markami mam ponad 100 km ode mnie) doliczając do tego rabat wychodzi całkiem tanio ;)

Przykładowe rzeczy z asortymentu:

Sukienka Bershka


Ramoneska Pull & Bear


Legginsy Bershka


Wiele sceptyków powie, 'przecież to zdjęcia z internetu, skąd mam mieć pewność, że to taki sam towar?' otóż odpowiadam, przy każdej aukcji możecie zobaczyć 'wygląd rzeczywisty' towaru :)

Już waz zanudzać nie będę natomiast podaję najważniejsze informacje:

www.pour-vous.pl ( na razie na stronce są tylko linki, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni)
link bezpośredni do allegro: www.pour-vous.na.allegro.pl
mail do pytań: pour-vous-outlet@wp.pl

Na koniec dla tych z was, które zdecydują się na zakupy w allegro mam rabat - 15 % obowiązujący na wszystko do 30 kwietnia 2015! :)

n8NmaB8mbCNy

Serdecznie was zachęcam do zapoznania się z ofertą ;)

***

Na koniec tego tasiemca wyniki rozdania :)

Nagrodę zgarnia:



Kochana już pisze mejla i czekam 3 dni na odpowiedź :)
Serdecznie Ci gratuluje! A wy się nie martwcie jeszcze nie jedna okazja będzie by coś wygrać ;)

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze