tag

TAG Alfabet

By Rupieciarnia drobiazgów - 12:36

Z racji takiej, że niedziela będzie dniem na luźniejszy post, głównie na moją muzyczną listę, czasem an filmy ale też czasem na TAG ;) I dziś tak jest :)TAG do którego nominowała mnie Kasia ;)


 A jak arbuz czyli uwielbiam, ubóstwiam i zjem nawet 10 kg! a co! to najlepszy sposób latem by mnie przekupić ;D


B jak Blasterjaxx <3 chociaż wychowałam się na muzyce dj Tiesto ( dzięki brat!;P) to ich słucham w nieskończoność ♥
C jak cebula/ czosnek nie znoszę! wybiorę z każdej potrawy to świństwo ;D
D jak drzazga,, którą mam od 1 roku życia ( nie pytajcie mnie gdzie wsadzałam łapki ;D), podobno nie dałam jej sobie wyciągnąć i tak sobie z nią żyję ;D


E jak Ewa Chodakowska czyli wg mnie zero kobiety w kobiecie. Okropna twarz ani gram 'ładnego kobiecego ciała' . Nie jestem idealna ale widząc fotki ćwiczących 9 latek czy tam innych dzieci na jej Fb to mam ochotę komuś przywalić ;D
F jak Francja ;) miasto miłości *.*
G jak grochówka ;D ulubiona zupa mojej mamy ;D wręcz nie znoszę ;D
H jak Hiszpania <3 marzy mi się wyjazd do niej ;D
I jak igła, boję się panicznie zastrzyków ;D
J jak Justyna! nie cierpię jak ktoś zwraca się do mnie ze zdrobnieniem mojego imienia np. Justynka grr ;/

K jak Karol czyli mój boy ;D 196 mojego szczęścia ;D ♥
L jak lizak a najlepiej chupa chups <3 albo jak kto woli loki naturalne, które mam ;D
Ł jak Łobżenica, czyli wieś w której żyję :P
M jak Martyna <3 moja mała wielka miłość <3 nie, nie jest moja ale jest moją siostrzenicą ;) no dobra jestem jej matką chrzestną i wszyscy nawet znajomi myślą, że jest moja kiedy widzą nas razem ♥
N jak neurologia i neurochirurgia tam spędziłam najwięcej czasu na praktykach ;)
O jak oświadczenie woli o pobraniu narządów, które mam ;)


P jak pyzy <3 pamiętam jeden smak dzieciństwa pyzy z sosem jagodowym ommomm <3
R jak Real Madryt ♥ jestem fanką na dobre i złe ;)
S jak szpilki, w których nie umiem chodzić ( nie liczy się mój kaczy chód) ;P a trochę tych par mam, głownie by wyglądać jakoś przy mojej literze K ;P
T jak Tomorrowland <3 marzenie od kilku lat <3

U jak ułomność moja do potykania się o wszytko na drodze ;)
W jak wampiry! uwielbiam ich temat a w szczególności Pamiętniki wampirów a sorry Damona ;D *.*
Y jak yeti czyli moja sis w futrze ;D
Z jak zołza, bo to określenie do mnie pasuje ;D


Uff ile wysiłku ;D
Ja nie nominuję nikogo także ''róbta co chceta' ;)
Buziaki i miłej niedzieli ;) ;*

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarze