Ingrid Cosmetics Idealist puder w kamieniu z jedwabiem

By Rupieciarnia drobiazgów - 07:35

Hej :)
Za ta recenzję zabierałam się dość długo ;)
Najpierw nie mogłam zrobić dobrych zdjęć , jak już zrobiłam jakieś dobre to na nich było odbite światło  i tak w kółko -.-
postanowiłam nie zwlekać wybrałam zdjęcia i wam przedstawiam puder w kamieniu, który ostatnio ciągle mi towarzyszy :)


źródło: klik

Swojego zdjęcia nie wstawiam, dlaczego? Pierwszy minus - napisy, ozdoby wszystko się starło - mam po prostu czarne pudełko ;/ 

Nasz puder podzielony jest na 2 części: w jednej jest lusterko z produktem a w drugiej gąbka do nakładania.


Jak widać puder strasznie się kruszy i sypie, jest wszędzie - muszę powiedzieć, że pudry tej firmy już tak mają. Tej gąbki strasznie nie lubię ;/ Wolę używać pędzla ale z pędzla też się osypuje ;/

Od producenta:

 Delikatny puder zawiera jedwab, którego kremowa formuła sprawia, że cera wygląda młodziej, jest gładsza i bardziej jędrna. Dzięki perfekcyjnie wyselekcjonowanym składnikom nadaje twarzy promienny wygląd. Ponadto jego delikatna formuła nie obciąża skóry i sprawia, że twarz mimo idealnego makijażu nadal wygląda naturalnie.

Skład:


Widać tutaj jak wszystko się ściera ;/ 

Puder posiada trzy tonacje: 01 - jasny, 02 - naturalny, 03 - opalony. Ja posiadam 01 i idealnie zgrywa się z moim kolorytem :) Oprócz tego, że puder się sypie to nie tworzy efektu maski, nadaje naturalny wygląd. Wymaga poprawek w ciągu dniu. Lekko kryje, i tak samo matuje.


Fajnie, że ma lusterko :D chociaż podczas nakładania pudru trzeba je stale wycierać ;/ Co do 'przycisku' do otwierania, z początku miałam z nim problem, nie wiedziałam co i jak ;D później doszłam do tego, że trzeba je podważyć ;D Otwierając ukazuje nam się część, w której jest gąbka. Myślę,że takie praktyczne opakowanie jest przydatne ;)

Jak widać kolor jest jasny, dla baldziochów ;) Na uwagę zasługuje zapach: delikatny, trochę jakby kwiatowy. Puder jest lekki, że tak powiem, aksamitny w dotyku;)


Gdy skończę to opakowanie będę szukać czegoś innego;)
Za pojemność 10 g damy do 9 zł ( ja dałam 7 zł;))
Dostępny w prawie każdej drogerii;)
Moja ocena: 3,5/5


  • Share:

You Might Also Like

9 komentarze