Cztery Pory Roku: krem do rąk i paznokci glicerynowy, regenerujący

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:07

Hej :)
Dawno nie było posta :)
Dziś przyszła pora na kolejny krem z moich zapasów ;)
Został mi jeszcze jeden do testów ale najpierw planuję wykończyć ten.
Czy warto go kupić?
Sprawdźcie ;)


Krem jest przeznaczony do skóry suchej i tu muszę powiedzieć na tym polu sprawdza się dobrze :)
Zarówno służył mojemu bratu, mnie i mamie. Więc co mogą sądzić o nim 3 osoby?:)

Informacje od producenta:


W prawie 99% procentach mogę producentowi przyznać rację :)
Zapach jest przyjemny, delikatny, lekko kwiatowy. Jakiś czas utrzymuje się na skórze.Po nałożeniu na skórę dłoni, krem zostawia tłusty film. Z początku mi to przeszkadzało jednak po paru chwilach tłusta warstwa zanika. Kondycja skóry widocznie jest poprawiona. Dowód? Kupując mamie na imieniny pnącą różę pokułam całą dłonie, masa kropek, zadrapań i zaczerwień. Wiadomo zejdzie ale wędzi i uciążliwe to jest. Posmarowałam na noc a tu co? Kilka kropek i nic więcej, pieczenie ustało, ulga niesamowita :) Efekt kojący jak najbardziej ;) Nawilżenie odczuwalna zaraz po pierwszym nałożeniu. Dłonie są miękkie, gładkie: )

Skład:



Nic mi nie zaszkodziło, nic nie uczuliło ;) Natomiast moja mama narzeka, że po nim dłonie strasznie swędziały ;/ 


Krem zamknięty w miękkiej plastykowej tubce, zamykanej na zatrzask. Z Zatrzaskiem nie ma problemu, wydaje się być mocny. Tubka jest bardzo elastyczna, że tak powiem, na końcu produktu pojawia się problem z wydobyciem resztek. Sama gama kolorów mi się podoba - biel i czerwień. Ale tubka nie jest fotogeniczna - strasznie odbija światło ;D Dozownik jest dość duży, więc wyleci nam tyle ile potrzeba


Konsystencja lekka, kolor białawy. Nie jest zbyt gęsty, ani zbyt lejący - taki w sam raz ;)
Krem jest bardzo wydajny, mam jeszcze ponad pół opakowania ;)

Dostępny w lokalnych drogeriach, Rossmannie.
Pojemności są dwie, 100 ml i 130 ml - cena 6 - 7 zł
Myślę, że na tym opakowaniu skończę. W zapasie mam jeszcze jeden krem tej firmy, więc wybiorę ten lepszy :)
Moja ocena: 4/5

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze