Cztery Pory Roku - Ekspresowy żel do usuwania skórek 3 w 1

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:44

Cześć :)
Sceptycznie podchodzę do specyfików typu ' 3 w 1'/ 5 w 1' itp., bo albo działa jedno a drugie zawodzi, albo żadne nie działa cudów - dlatego w swojej kosmetyczce mam mało takich rzeczy.
W jednej z moich paczek znalazł się takowy żel do usuwania skórek, czy moje obawy się sprawdziły?
Poczytajcie :)


Żel nie od razu poszedł w ruch. Dość długo czekał na swoją kolej. Kartonik z żelem mieści się w naszych dłoniach choć wydaje mi się, że opakowanie tzn. kartonik mógłby być mniejszy :)
Nasz produkt jest w formie pisaka. Ze skórkami nigdy nie miałam problemu ( chyba, że wcześniej je obgryzłam :D blee ;P) więc wielkiej rewolucji nie przewidywałam.


Informacje od producenta:


Tsaa wszystko brzmi pięknie ale ... skórki oczywiście są bardziej miękkie i idzie je łatwo usunąć za pomocą patyczka ale nic po za tym. Każda usunięta skóra rośnie od nowa, w tym samym miejscu i nie zauważyłam 'by  nie narastała na płytkę.' Miałam skaleczenia koło płytki ale żel ich nie podrażnił. Z początku po wszystkim zmywałam to wodą z mydłem ale później dałam spokój - nic złego jak widać się nie stało/dzieje. Producent obiecuje nam ( i straszy utratą wzroku :P), że czas usuwania skórki to 60 sekund - to radzę włożyć między bajki, u mnie zwykle to trwa 3 - 4 minuty może dłużej ale nigdy nie minutę.

Składniki aktywne:

10 % gliceryny - nawilża, zmiękcza, wygładza
3 % aloe vera - nawilża i łagodzi podrażenienia

Reszta składu:

Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Potassium Hydroxide, Carbomer


Pisak jest w delikatnym fioletowym kolorze ( tak samo wygląda odżywka o której niedługo :P).
Jest bardzo lekki i poręczny - używając go mam wrażenie że w ręku trzymam długopis ;) Zamykany jest na plastikową kopkę z gumką. Kopka jest mocna, dobrze trzyma. Z początku miałam problem z użyciem - przecież nigdzie nie pisze o tym ;D malowałam pędzelkiem a tam suchooo buu ;( już myślałam, że pisak jest zepsuty i wtedy olśnienie! u góry trzeba odkręcić żeby nasz żel się wydostał :D



Pędzelek jest bardzo miękki, w białym kolorze. Włoski nie wypadają nie ulegają żadnym uszkodzeniom. Wszystko wygląda profesjonalnie ;D


No i nasz żel, lepka konsystencja, bezbarwna, bez zapachu. Dość szybko się wchłania w skórki, daje przyjemny efekt chłodzenia ;) Przekręcając nasz pisak u nasady wydostaje nam się kropelka ( jak u góry), która starcza na skórki przy jednej ręce. Musze powiedzieć, że żel wydaje być się wydajny ;) Gdy z naszego pędzelka wykorzystamy cały żel to nic nam nie cieknie, nic nie wydobywa się - tylko podczas przekręcania nasz żel wylatuje :)

Lubię go za efekt chłodzenia :D Za resztę trochę mniej :P
Ciężko jest z jego dostępnością ;/
Jaki jest pojemny też nie powiem, bo takiej informacji na opakowaniu nie ma ;/
Moja ocena: 3,5/5


  • Share:

You Might Also Like

29 komentarze