TAG: 5 rzeczy kojarzących mi się z dzieciństwem część 1

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:37

Cześć! ;)
dziś inaczej bardziej na luzie ;)
Na wstępie powiem, że musiałam przerwać wyzwanie skakankowe :-( powód?
coś mnie w poniedziałek ugryzło w łydkę i wdało się zakażenie ;/ jak tylko z tego się wyleczę wracam do niego :)
A teraz wspomniany luźny post, zapraszam! :)


Nie mogłam się oprzeć by tej buźki nie wstawić ;D nie mam graficznych umiejętności więc wybaczcie prostotę :D

1. ''Od przedszkola do Opola''
Matuloo! jak ja zazdrościłam tym dzieciom tych misi *.* a uwierzcie mi jestem misio-maniaczką, moja kolekcja pluszaków liczyła ponad 60 sztuk ale jak mała się urodziła część przeszła w jej łapki :) mimo, że ja bym tam nie zaśpiewała to fajnie było to oglądać, a obrazek mówi wszystko! :)


2. 'Złote myśli' 
czyli hit podstawówki! ;D nie wiem ile miałam zeszytów z tym :D bałam się zawsze odpowiedzi, przestałam się w to bawić, kiedy jeden taki zeszyt mi zginął :( wtedy było mi szkoda ale z biegiem lat mam myśl ' teraz bym się na to nie odważyła' ;D


3. Kwiaty malwy
od zawsze były koło naszego domu, mnóstwo kolorów i pełno bąków w środku kwiatka! ♥ teraz ich nie ma ;( jak byłam mała to chodziłam ze słoikiem i z kwiatów wyłapywałam bąki :D biedny był ten bąk! mimo, że kwiatów brak, zbliżam się do 23 urodzin to nadal w słoik bąki łapie - ostatniego złapałam ze słonecznika w sobotę ;D


4. Bajka 'He-man'
Co ja w tym widziałam? nie wiem, obrazek zgodny w 100 %! Z bajki pamiętam jedynie 'szkieletorna' i hasło: 'Na potęgę posępnego czerepa', które towarzyszy mi do dziś ;D


5. Oranżada w proszku
Bodajże jedna torebka kosztowała 10 gr :O, uwielbiałam je razem z siostrą ♥
widziałam je teraz w sklepie, kupiłam jedną i co? to nie jest smak dzieciństwa, tamte były nie do przebicia :)



No to na dziś tyle, dziękuję tym co dotrwali do końca ;)
Postaram się częściej robić takie posty, o ile wam się podobają ;)
A wy coś z tego znacie?:P



  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze