Landrynkowy róż? Golden Rose rich color 08

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:04

Cześć! :)
w kwietniu pisałam wam o GR rich color 18 dziś chcę wam pokazać 08 :) 
Oprócz 'richowego' nudziaka ten kolor jest moim ulubionym :)


Oj tak, nie byłabym sobą gdybym nie upaćkała nakrętki ;)

A teraz w wielkim skrócie:

- szeroki pędzelek ułatwia aplikację
- nie czuć zapachu typowego dla lakieru
- bardzo szybko wyscha
- na pokrycie płytki potrzeba 2 warstw
- odpryski po 4 - 5 dniach
- nie barwi płytki i łatwo się go zmywa
- wykończenie z połyskiem
- nie tworzy grudek, nie zlewa się w jedno miejsce


Najwięcej trudności sprawiło mi zrobienie zdjęć ;D nie wychodziły mi takie oddające jego kolor <3
Więc użyłam do tego aparatu swojego telefonu - w rzeczywistości lakier prezentuje się tak:


W świetle dziennym wygląda tak:



Uwielbiam róże i ten skradł moje serce ;)
Za buteleczkę 10,5 ml zapłacimy do 6 zł ;)
Dostępny w każdej drogerii ;)
Moja ocena: 5/5





  • Share:

You Might Also Like

24 komentarze