Blogi, które czytam #11

By Rupieciarnia drobiazgów - 17:02

Tak wiem, znowu nawaliłam, i tak wiem ostatni taki wpis był dwa miesiące temu jednak zgodnie z Waszymi życzeniami najpierw miał się pojawić post o pasożytach :D. Dlatego teraz wracam i mam zamiar posłodzić kilku osobom :D. Wracając ostatnio do tych postów sprawdziłam jak mają się moje polecane blogi i wiecie co? Tylko kilka z tych polecanych 'świeżaków' nadal istnieje w sieci co mnie lekko smuci :(. Mam nadzieję, że moje dzisiejsze odkrycie się tu utrzyma a Ci 'starzy wyjadacze' są Wam dobrze znani, wszak ta piątka (jak każda polecana grupa) jest warta bliższego kontaktu ;)

1. Sweet & Punchy



Pobyt na blogu Kasi mogę liczyć w latach - było to jedno z pierwszych miejsc na które trafiłam i nie żałuję... bo tam jest wspaniale! Ogromny talent i pasja, piekielnie dobre makijaże, perfekcyjna kreska a w środku tego ona: skromna dziewczyna jak każda z nas;). Ona czyni cuda - widziałyście kiedyś jej makijaż paczadełka? Czad ;D Ma usta stworzone do noszenia pomadek i każda prezentowana szmina przez nią wygląda obłędnie. Pisze lekko i rzeczowo, czyta mi się ją przyjemnie i bardzo się cieszę, że po długim okresie ciszy wróciła do pisania. Kasia jest jednym ze 'starych wyjadaczy' i jak widać jej blog to miejsce, które obroni się samo ;). Jej styl , to co tworzy, jej upór czy też wszystko to co włożyła w bloga jest widoczne od razu i nie jedna z nas może jej pozazdrościć wytrwałości. Wiemy już, że blogosfera nie jest do końca zbyt przyjazna ale tu mamy przykład na to, że ciężka praca, talent i upór jest ważny ale tak naprawdę to nasza osoba a tutaj osoba Kasi powoduje, że aż chce się blogować! Ona jest skromna, taka jak my, nie owija w bawełnę i po prostu czaruje! Lubię jej blog, lubię ją bo jest jedną z nielicznych osób, które słowo traktuje poważnie, która pisze szczerze bez ogródek i która po prostu mnie kupuje wszystkim: począwszy od tego, że nie idzie ona za modą na minimalizm a skończywszy na tym, że nadal po tylu latach blogowania można nadal czerpać radość ze swojej pasji .

2. Świat Kommo



Kasia to kolejna duszyczka, która wróciła po przerwie do pisania co mnie cieszy. Jest jedną z najbardziej sympatycznych osób jakie poznałam w blogosferze i zdecydowanie jest jedną z tych osób, które są niedocenione a powinny. Jest naturalna, 'czysta', delikatna i robi świetne makijaże. Cenię w niej to, że nikogo nie udaje, nie stara się przypasować czy zmieniać się na siłę - jest po prostu sobą w najlepszej postaci. Jej naturalność wręcz ujmuje i czaruje i na jej blogu czuję się bardzo dobrze. Czuję się po prostu swojsko jakbym rozmawiała z koleżanką. Jest lekko i przyjemnie. Z łatwością każda z nas się u niej odnajdzie bo to miejsce - Świat Kommo jest po prostu blogiem gdzie króluje delikatność, subtelny czar a jego autorka jest ma w sobie coś takiego co od razu podbija Twoje serducho. Kasia to też jedna z nielicznych osób, która spytała mi się czy będę na Meet Beauty co mnie zaskoczyło bo w ogóle nie myślałam, że ktoś by mnie tam chciał , jak widać moja logika jest pokrętna a ostatnie dni utwierdziły mnie w przekonaniu iż kilka osób fajnie by było poznać osobiście ( no dobra kilkanaście osób) :D. Cieszy mnie fakt, że ktoś tak dobrze mnie odbiera a po ostatniej rozmowie z nią stwierdzam, że ta dziewczyna jest szalona, ambitna i urocza jak mały słodki, futrzasty kociak! Nic tylko podziwiać i głaskać ;D

3. BeautypediaPatt



Ach i jest moja blond Pata! Czasem mam wrażenie, że Pata to moje łagodniejsze, blond wcielenie taki aniołek po prostu ;) Uwielbiam ją za poczucie humoru, wręcz częste zgadzanie się ze mną a nawet nasze lekkie przekomarzanie się ;) Czuję, że w realu byśmy się świetnie odnalazły ;D A jej blog? BeautypediaPatt to miejsce iście kobiece, stworzone dla pięknej natury przez kobietę pewną tego co pisze, przez kobietę która w bardzo przyjemny sposób przedstawia nam fakty. Z rozkoszą zabieram się do jej lektury i pamiętam jak jeszcze kilka tygodni temu pisałam jej 'wróć na bloga!' ( kurde, dzisiejsze blogi to takie powroty po czasie do pisania :P) . Z drugiej strony jej osoba jest skryta i nieśmiała, dopiero całkiem niedawno zaszczyciła nasz swoim #selfie czyli uroczą piękna buźką ( pokazuj się częściej!). U niej nie poczujecie się źle, poczujecie się po prostu swobodnie, na luzie bo jej miejsce to blog, w którym poznacie bratnią duszę, kumpelę do pogadania ;).  I oczywiście uwielbiam jej sierściucha ( pozwól mu spać na stole :D) i całą ją ! Oo za prostotę, bycie naturalną, bycie sobą i bycie osobą zupełnie szczerą, lekko wstydliwą ale odwalającą kawał rzetelnej roboty!

4. PKNDL


Jeśli ktoś myśli, że czytam tylko blogi urodowe to się pomylił. Na jej bloga trafiłam w momencie kiedy było głośno o pewnej sprawie i zostałam! Uwielbiam Anię ( czy Annę?:) za jej styl, nie przejmowanie się niczym, brakiem cenzury i tym jadowitym językiem. U niej czuję się jak u siebie ;D. Dosłownie jej miejsce kipi sarkazmem, nieprzyzwoitością i jest genialne! Uwielbiam każdy jej post , każde jej słowo! Mówi dobitnie, szczerze i czasem okrutnie i jak nikt w blogosferze poprawia mi humor i pokazuje mi, że ktoś taki jak ja wredny i zepsuty może mieć rację bo ona ma! Jej miejsce to zdecydowanie istna wisienka na torcie! To co porusza na blogu może czasem śmieszyć, czasem być wzruszające ale z całą pewnością siebie pokazuje ona co myśli o niektórych zjawiskach. Ja biję brawo i się nisko kłaniam bo odwalasz kawał dobrej roboty! :D Oby tak dalej bo uwielbiam odmóżdżyć się przy Twoich niecenzuralnych słowach przy których babciom spadają antenki z beretu :D. Już kiedy czytam tytuł posta wiem, że będę się świetnie bawić bo ta kobieta umie operować piórem i uwaga to nie jest bloga dla delikatnych panienek, które nie przeklinają, nie mają w sobie ani krzty nuty 'wredności' bo może Was odrzucić. dla mnie jest wybornie choć wiadomo ciągnie swój do swego :D

5. Kosmetyczny Fronesis


Czas na naszego świeżaczka czyli tym razem w tej roli występuje Agnieszka i jej urodowe dziecko. Kiedy pierwszy raz do niej trafiłam zaniemówiłam - dosłownie. Cudowne zdjęcia, konkretna i rzeczowa treść, autorka rzetelnie odpowiadająca na komentarze, przy czym widać, że w swoje posty wkłada mnóstwo serca sprawiły, że musiałam wrócić na stronę główną i przewertować jej treści. Ona ma potencjał i to ogromny! Sposób w jaki pisze, dopracowuje posty mnie onieśmiela! Póki co wdrażam się w jej miejsce ale już wiem, że Agnieszka posiada dużą wiedzę kosmetyczną, z którą chętnie się dzieli, jest sumienna i dokładna. Potrafi zaciekawić czytelnika i skusić go na tyle by u niej pozostał, ja przepadłam i z czystym serduchem polecam zajrzeć ;). Mam nadzieję kochana, że będziesz z nami długo a długo bo takich perełek tu potrzeba! :)

Uff, oto cała piątka. Co znacie a może mi coś polecicie? :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze