Revlon Super Lustrous Love Is On Lipstick

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:46

Zapowiedziałam Wam ostatnio zmiany w treściach na blogu. Do tych zmian wchodzi nie tylko seria 'kosmetyczne fenomeny, które mnie nie kupują' ale i też  'nowinki' . W nowinkach zobaczycie o co aktualnie weszło / wchodzi do perfumerii . Nie wiem jak będzie z częstotliwością tych postów, wszystko zależy od tego kiedy dostanę info na swoją skrzynkę ;).  A skoro dziś znalazłam u siebie informacje na temat nowości jaką przygotowała marka Revlon to wspomnę kilka słów o niej ;)


Revlon przedstawia nową pomadkę Super Lustrous Love Is On w pięknym, klasycznym odcieniu czerwieni, która dodaje pewności siebie oraz roztacza aurę wszechobecnej miłości. Uwodzicielski zapach pomadki Super Lustrous Love Is On został zainspirowany starożytnym eliksirem miłości egipskiej królowej Kleopatry, którego używała, aby uwodzić mężczyzn. Wyjątkowe opakowanie pomadki zdobi mantra „przyciągam miłość” w 6 językach. 

Czerwień to klasyka. Choć nie każda kobieta czuje się dobrze w czerwieni to zdecydowanie każda z nas powinna mieć choć jedną czerwoną pomadkę na jakąś wyjątkową okazję. Mój typ urody powoduje to, że dla mnie czerwień jest stworzona ale rzadko noszę. Powód jest jeden: rude włosy + masa piegów + czerwona pomadka = moc!  Dlatego moja czerwień chowana jest na specjalne okazje, a co z tą którą proponuje nam Revlon?

Walory Lustrous Love Is On:

  • odcień pasujący każdej kobiecie, klasyka koloru,
  • przepiękny zapach pomadki uwodzi połączeniem płatków róż i brzoskwini przeplatającymi się z nutami drzewnymi i białym piżmem,
  • klasyczne czarne opakowanie ma na sobie znak nieskończonej miłości. Również na opakowaniu w 6 językach mamy mantrę 'przyciągam miłość' ( angielski, francuski, japoński, hiszpański, włoski i portugalski),
  • formuła pomadki nadaje piękny kolor, sprawia, iż nasze usta są nawilżone oraz wygładzone.

Ja Wam powiem, że mi się całkiem podoba ta czerwień, zwłaszcza ta mantra bo z czymś takim jeszcze się nie spotkałam ;).

Nowa pomadka Revlon dostępna będzie w Hebe, Rossmannie, w cenie około 30 zł.

Jesteście za czerwienią? ;) Polecacie którąś szczególnie? ;)


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze