Wygraj paletkę Makeup Revolution!

By Rupieciarnia drobiazgów - 08:25

Z racji niedzieli albo takiej, że mi się nudzi albo po prostu bez okazji, no dobra a może dlatego, że dawno nie było dziś mam dla Was rozdanie! :D
Do wygrania jedna z niżej prezentowanych paletek marki Makeup Revolution! Z myślą o Was wybrałam 4 większe paletki z 32 cieniami w różnych kolorystykach - jak same nie używacie i paleta jest dla Was za 'ogromna' to zawsze możecie komuś oddać ;D

P/s wczorajsza data bo wczoraj robiłam baner ;D. Wszystkie odnośniki do portali społecznościowych macie po boku ;)


Jak zwykle jest warunek konieczny: wystarczy być obserwatorem bloga, podać email, wybrać paletkę i odpowiedzieć na zadane pytanie czyli: 'Dlaczego ta paletka ma trafić do Ciebie?'
Dla ułatwienia zrobiłam formularz - w razie problemów odpowiadajcie w komentarzach ;)




Przeczytaj!

Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga.
2. Rozdanie trwa od dziś do 20.03 a wyniki postaram się podać w ciągu 3 - 4 dni w nowym poście.
3. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie losują kolejną osobę!
4. Nagrodą w konkursie jest jedna z widocznych paletek.
5. Do laureta nagroda zostanie wysłana prosto ze sklepu ( prawdopodobnie z mintishop). Koszt przesyłki i palety pokrywam ja. W razie braku dostępności Twojej wybranej paletki będę prosiła o wskazanie innej z powyższych. 
6. O wygranej powiadomię też bezpośrednio wysyłając emaila.
7. Mintishop nie ma nic wspólnego z zabawą. 
8. Biorę pod uwagę zgłoszenia, które spełnią warunki obowiązkowe: obserwują bloga i odpowiedzą na pytanie.
9. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.
10. Nagrodę wysyłam tylko na terenie PL.


Powodzenia!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze