Blogi, które czytam #1

By Rupieciarnia drobiazgów - 14:36

Ta seria postów miała się już ukazać kilka tygodni, ba miesięcy temu. Niestety zawsze wypadało mi coś innego: a to blogowe przemyślenia, a to podsumowanie książkowe czy filmowe. Gdy na początku tygodnia Madzia pokazała swoją pierwszą piątkę blogów które czyta pomysł ten wrócił do mnie jak bumerang.

Z początku blogi miały mieć 'jakiś tam' podział ale szukanie i dopasowywanie Waszych blogów pod kategorię sprawiało mi nie lada kłopot. Także od dziś na początku każdego miesiąca będę Wam pokazywać 5 blogów, które czytam. Tych blogów jest mnóstwo - postaram się każdy Wam pokazać więc bądźcie cierpliwe bo na pewno Twój blog pojawi się w którejś z odsłon. Jednak w każdej piątce znajdzie się blog, który dopiero 'raczkuje' niech się wieść niesie w świecie :D
Dziś wyjątkowo jako, że to pierwsza odsłona tych blogów będzie aż 6 :D 




 Pyzunia kochana ♥ :D
Przebywanie na blogu Marty grozi trwałą, niekończącą się listą rzeczy 'luksusowych' które chciałoby się mieć! Dla mnie ona sama to jedna wielka perfekcjonistka - nie znajdziecie  tam źle narysowanej kreski czy choćby jednego 'ale' w kosmetyku. Każdy jej makijaż, katalogowe zdjęcia są tylko tłem do jej osoby - a muszę Wam powiedzieć, że Marta to jedna z tych sympatycznych motywujących osób. Dzięki niej wzięłam się za moje makijażowe poczyniania w malowania paczadełka ;D. I nie martwcie się, mimo, że u niej 'panuje luksus' to możecie wiedzieć jedno - u 'Pyzuni' atmosfera jest strasznie ciepła i raz dwa przepadniecie do reszty na korzyść pięknych zdjęć, makijażu jak i tej pozytywnej osoby!




Jeśli szukacie bloga gdzie z treści dowiecie się więcej na temat składu i to w 'prostych słowach' dla każdego laika to taki blog podaje Wam na tacy. Agnieszka należy do grona osób, która w przyjemny i łatwy sposób potrafi wyjaśnić skład kosmetyku. Jeśli dodać do tego treść bloga to czasem mam wrażenie, że czytam jakiś naprawdę dobry artykuł!. Ilość informacji może przerazić jednak gdy siądziecie do całej zawartości to czyta się lekko i przyjemne. Jest rzetelnie i fachowo. Jak na dłoni widać, że każdy post Agnieszki jest przemyślany, napisany wręcz z dziennikarską dokładnością! Fachowiec w każdym calu!;)




Wspomniana wyżej Madzia, dzięki której w końcu ta seria ujrzała światło dzienne. U Madzi, nie spotkacie tylko i wyłącznie tekstów o kosmetykach. Mamy tu też masą tekstów 'lifestylowych' czy inspiracji. Oprócz konkretnej treści danego posta najbardziej intrygujące są ich początki: ona sama czasem nas raczy historią jakiejś marki, danego produktu czy po prostu kawałkiem dobrego tekstu okraszonym czasem dozą humoru a czasem dozą 'babskiego narzekania' ;). To co na pewno przykuje Wasz wzrok to fotografie jej autorstwa - widać, że Madzia ciągle nad nim pracuje, ciągle je udoskonala, chociaż i tak są na naprawdę wysokim poziomie. Na jej blogu możecie poczuć się jak na plotkach z koleżanką ;)




Małgosia to taka 'typowa babka'.  Wali prosto z mostu, nie owija w bawełną i nie koloryzuje jeśli jej coś się nie podoba. Gdy wchodzisz na jej bloga to wiesz, że dostaniesz tam konkretną dawkę informacji, a raczej konkretną opinię którą masz wypisaną na początku ' jestem na tak / jestem na nie.' To co mi się najbardziej w niej podoba to jej własny dystans do siebie - w jej słowach każda z nas odnajdzie odrobinę siebie, trochę tej marudnej, trochę tej 'damskiej niepewności'. Blog Małgosi to takie bardzo 'swojskie' miejsce, a ona sama nie boi się mówić, o tym co ją boli odnośnie urodowych blogerek ( tutaj polecam zajrzeć na FB jej bloga) ;)




Ania to jedna z tych osób, do której wpadłam z powodu perfumowego wpisu. I zostałam! Ta kobieta ma nosa do zapachów, a jak wiecie ja zapachowa zostałam ;D. Uwielbiam ją za sposób w jaki pokazuje treści. Jest jedną z nielicznych ( niestety) blogerek która podtrzymuje rozmowę z czytelniczkami w komentarzu. Od razu widać jej szczerość, zainteresowanie i pasję.  Widać też że sporo czasu poświęca  pracy nad jeszcze lepszymi zdjęciami! Jedyne nad czym ubolewam to fakt, że Ania tak mało pokazuje swoją buzię na blogu a uwierzcie ma bardzo piękna, delikatną urodę ;)




Przyszła pora na 'raczkujący blog'. Od jakiegoś czasu na swoim blogu widzę masę nowych komentatorów, jednym z nich, jest autorka dzisiejszego 'debiutu'.  Póki co ciężko mi więcej powiedzieć coś o samym blogu -  liczy on zaledwie kilka postów. Coś mi się wydaje, że jej blog będzie bardziej blogiem z masą informacji na temat pielęgnacji, składów czy jeszcze innych kosmetycznych aspektów.

No to pierwsza szóstka za nami, w marcu będą kolejne propozycje ;) Wybaczcie, ze na razie tak mało powiedział o dziewczynach - następnym razem postaram się więcej opowiedzieć ;D

Znacie któryś z blogów? A może same odkryłyście jakieś nowe miejsce w sieci?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze