5 rzeczy, które powinna umieć / wiedzieć każda kobieta

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:25

W sumie dziś powinnam Wam pokazać mój lipiec w zdjęciach ale stwierdziłam, że połączę go razem z sierpniem także wszystko opublikuję we wrześniu :P. Z racji takiej, że skleroza nie boli przychodzę z świeżym kreatywnym postem (nie, nie zasiadłam na rumaka który ochoczo rży z wrażenia!:D)


#1: wymienić żarówkę

No tak, w moim domu to kobiety od zawsze wykręcają i zmieniają żarówki i słowo daję, że jakbym zobaczyła brata / ojca w akcji padłabym na zawał! Nie wiem czy oni się prądu boją czy co ale kompletnie się nie nadają do tego... Zresztą prosić się o wymianę żarówki? Serio, minuta roboty i po sprawie ;D Ciekawe czy mój K ( przepraszam Karol, ostatnio mi się dostało że mówię 'K' :P) to umie:O.Oj chyba coś popsuję :P

#2: rozpalić grilla

Yyyyy ta czynność ( no a jakżeby inaczej) powinna być nam znana i to nic, że może zająć nam 2 godziny ( wiem z autopsji :P) bo wiatr wieje, się wypala, węgiel do dupki itp a pomocnej męskiej dlłoni ni widu nie słychu... Oj nie, u mnie była taka dłoń, mojego Karola ale pal licho męczyłam się sama! Chcesz grilla to rozpalaj a co! Pokażę mu, że umiem dobrze, że w ramach czasowych się zmieściłam i pokazałam że UMIEM!

#3: posługiwać się młotkiem a najlepiej opanować cały sprzęt majsterkowicza

Zmienić nasadkę, wbić gwoździa, wkręcić śrubkę takie banalne rzeczy powinniśmy znać - no dobra znamy ale czy próbowałysmy same? Ja tak, bo jak mam się prosić brata o przybicie szafki to matko jedyna! Wniosek z miesięcznym wyprzedzeniem trzeba złożyć ale dzięki temu nauczyłam się rozrabiać gi, i tynkowac ściany - malowac też! Bo ja brudu sie nie boję i facet mi niepotrzebny!

#4: znać całą konstrukję samochodu ( a wiesz tam mi stuka.. tam trzeba wymienić too...)

No litości! Czy nie wystarczy że wiem gdzie : gaz, hamulec, sprzęgło, wlew baku? Czy naprawdę muszę wiedzieć co to jest ROZRZĄD? Chociaż kobieta mechanik czy znająca się na autach jest seksowna to jeszcze do takich nie należę ( spokojnie mój Karol zawsze mi tłumaczy każdą duperelkę o aucie - dzięki!) Czas przeglądać katalogi!

#5: robić opatrunki

O ile to ja jestem gapiowata to faceci gdy się kaleczą to tak jakby umierali :) Serio! Leci mi krew? Woda bandaż, plaster i to RAZ! Zaraz można usłyszeć 'nie mogę ruszyć palcem, zrób to i to...', powinniśmy być pielęgniarką i doktorem w jednym! Nie daj Bóg dostanie gorączki: 'jaaaaaaaaa umieram'  wtedy najlepiej jakbysmy siedziały i czuwała do rana, po prostu bajka ! :D Także encyklopedia chorób powinna być w małym paluszku!

Uff, coś byście dołożyły?;)

  • Share:

You Might Also Like

51 komentarze