Wrzesień pełen niespodzianek! ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:31

Hej kochane ;)
dziś tak nietypowo :)
za parę dni rozpocznie nam się nowy miesiąc, który dla mnie jest szczególny ;D
dlaczego?
obchodzę swoje urodziny i imieniny taaaak razem znaczy się urodziny 14.09 a imieniny 17.09 -.-
i zawsze dostawałam jeden prezent buu :(
Dlatego wyskubałam parę groszy ze skarbonki i postanowiłam zorganizować małe rozdanie! :)
Do wygrania są poniższe rzeczy:


Rozdanie trwa od dziś 29.08 do 23.09

Do wygrania:
1. Kolastyna krem do rąk wzmacniający 100 ml
2. Joanna balsam do ciała (seria hypoalergiczna) z masłem shea i witaminą E 200 ml
3. Marion żel peelingujący do ciała biała czekolada i pomarańcz 100 ml
4. Joanna Naturia wiśniowy błyszczyk do ust 10 ml
5. Wibo Gel Like nr 7

Nagrody są nowe, świeżo zakupione na potrzeby rozdania ;) ( wiem, że to nie szczyt marzeń ale zawsze coś :))

A teraz WARUNKI:
Obowiązkowe
1. Należy być publicznym obserwatorem bloga + 1 los
2. Udostępnić informację o rozdaniu ( wspomnienie w notce, baner podlinkowany, lub cokolwiek innego ;D) + 1 los

Dodatkowo można zdobyć 2 losy za udzielenie odpowiedzi na pytanie:
Z czym kojarzy Ci się miesiąc wrzesień? ;)
Łącznie można zdobyć 4 losy ;)

Myślę, że nie jest trudno tak?;)

A teraz REGULAMIN:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli jego autorka.
2. Zgłosić się można do 23.09.2014 do godziny 23:59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody są nowe, nie użytkowane i pełnowymiarowe.
5. Wysyłkę nagród na terenie Polski pokrywam ja. Poza teren kraju nagroda nie jest wysyłana. 
6. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe. 
7. Żeby zgłoszenie było ważne  trzeba spełnić dwa warunki obowiązkowe.

Powodzenia !:)


  • Share:

You Might Also Like

77 komentarze