Wygraj paletkę Makeup Revolution!

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:36

Przychodzę dziś do Was z małą niespodzianką ♥. Długo myślałam co by tu Wam podarować i wymyśliłam - ostatni konkurs z paletami MUR cieszył się ogromną popularnością więc i  tym razem, któraś z Was moje panie będzie mogła się cieszyć z nowej paletki w kolekcji ;).
Tym razem wybrałam dla Was trzy warianty.

  • Makeup Revolution paleta 32 cieni Flawless Matte 2 ---> klik
  • Makeup Revolution paleta kremowych róży All About Cream ---> klik
  • Makeup Revolution Iconic Lights and Contour Pro paleta do konturowania ---> klik


Eee ciężko mi było zrobić banerek ale w końcu jakiś się pojawił ;). 
Dla ułatwienia przygotowałam dla Was formularz - obowiązkowo musicie być obserwatorami bloga i odpowiedź na najbardziej popularne pytanie 'jaki jest Twój ulubiony kolor?' no i oczywiście wybrać paletkę dla siebie ;)




Mam nadzieję, że formularz będzie działał ale jakby coś szło nie tak dajcie znać ;) a teraz czas na ...

REGULAMIN:

1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga.
2. Rozdanie trwa od dziś do 29.06 a wyniki postaram się podać w ciągu 7dni w nowym poście.
3. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie losują kolejną osobę!
4. Nagrodą w konkursie jest jedna z widocznych paletek.
5. Do laureta nagroda zostanie wysłana prosto ze sklepu ( prawdopodobnie z cocolita.pl). Koszt przesyłki i palety pokrywam ja. W razie braku dostępności Twojej wybranej paletki będę prosiła o wskazanie innej z powyższych. 
6. O wygranej powiadomię też bezpośrednio wysyłając emaila.
7. Cocolita.pl nie ma nic wspólnego z zabawą. 
8. Biorę pod uwagę zgłoszenia, które spełnią warunki obowiązkowe: obserwują bloga i odpowiedzą na pytanie.
9. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.
10. Nagrodę wysyłam tylko na terenie PL.

P/s w komentarzu dajcie znać, że zgłoszenie poszło - nie chcę by się gdzieś zagubiło ;D

Powodzenia!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze