Neonkowo! Trendy Colors nr 80

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:12

Hej ;)!
dziś chciałam podzielić się z wami moim wrażeniami na temat żółtego neonka ;)
Czy okazał się w rzeczywistości taki wdzięczny?
Poczytajcie;)


Mój neonek pięknie prezentuje się w buteleczce;)
Jest żywy, pozytywny :) I prawdę mówiąc przyciąga wzrok nie jednej osoby :)



Pędzelek standardowy, płaski. Na nakrętce mamy wypisany skład - jednak wszystko z naklejki się ściera ;/
Zapach jest dość intensywny, drażniący. Lakier całkiem szybko schnie - do pokrycia płytki potrzeba 2 - 3 warstw.  Odpryski pojawiają się ...w ten sam dzień - a raczej lakier odchodzi całymi płatkami . Zauważyłam, że w buteleczce bardzo szybko gęstnieje.
Co tu dużo mówić - popatrzcie same:


Między kolorem w buteleczce a tym na paznokciach jest różnica. Na paznokciach wygląda jak żółć , baaardzo brzydka żółć. Nie lubię, kiedy paznokieć nadal mi prześwituje - tu 3 warstwy lakieru.


Na zdjęciach lakier wychodzi całkiem ok, jednak na żywo mam mieszane uczucia. Lekko się błyszczy. Przy nakładaniu zlewa się w jedno miejsce ;/ Oczekiwałam bardziej żywego koloru.

A teraz moje ulubione zdjęcie - czasem trzeba usunąć nadmiar lakieru, ja to robię zmoczonym patyczkiem, ale tym razem postanowiłam tego nie robić :P lenistwo? niee! nie zdążyłam -.- wyszłam do sklepu a po godzinie mój paznokieć wyglądał tak:


A z małego palca już wcześniej lakier 'spadł' :D

Reasumując: więcej już nim pazurków nie pomaluję - ląduje w śmietniku.
nadal będę szukać idealnego żółtego <3
Dostępny w lokalnych drogeriach.
Dla mnie to kiepska podróbka Neon Fluo, o którym będzie niedługo ( soją drogą to nawet mają takie same buteleczki o.O) ;)
Cena do 5 zł
Moja ocena: 2,5/5


  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze