Tydzień filmowy #17 - Oesu! Jak dawno nie było!

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:48

Dosłownie! Ostatnia publikacja tej serii pojawiła się przeszło dwa miesiące temu i ja naprawdę nie wiem co robiłam podczas ostatnich tygodni, po prostu czas mi uciekł ;D. Oczywiście obejrzałam sporo filmideł z zamiarem pokazania Wam no ale nie poszło coś po mojej myśli ;D. Dziś jednak zebrałam się w sobie i jednak te kilka pozycji obejrzanych Wam przedstawię ;) To nie wszystko, tylko te co akurat pamiętam na bieżąco ;D

1. Angry Birds Film (2016) ---> klik


I zaczniemy czymś przyjemnym :). Jak tylko zobaczyłam zwiastun tej bajki wiedziałam, że muszę ale muszą ją obejrzeć. I się nie zawiodłam! Może nie jest tak śmieszna jak się wydawać może ale luuuubię ją i to bardzo! Czerwony bije wszystko na głowę ;D. Krzaczasty jest the best ale jeśli on Was nie przekona to te małe ptaszki z wielkim paczadełkami to zrobią ♥ Słodkie, milusie i futrzaste ♥♥ Bomba, Chuck są tak przyjaźni, że uwierzcie dzieciaki je pokochają! Ale zaraz zaraz ogromny Terenc o matko! a co to ma być? :D Nawet mój 30 - paroletni  brat śmiał się jak głupi oglądając to filmidło bo naprawdę jest z czego! I nie zapominajmy o zielonych świniach :D. Jeśli szukacie kina familijnego, lekkiego i łatwego w odbiorze, kolorowego i wesołego to właśnie ten film wygrywa w tej kategorii internety :D. P.s ja też bym chciałam taką wielką procę proszę proszę :D

2. Tarzan: Legenda ( 2016) ---> klik


Skarsgard!!!! Jako fanka serialu Czysta krew nie mogłam przejśćg obojętnie widząc w zwiastunie półnagiego Alexa ♥ I chociaż w filmie jest na co popatrzeć to sorry ale Tarzan fryzurę miał koszmarną ;D. Lubię takie filmidła, krew, zemsta, masa dzikich zwierząt i kilka scen, które zapadają w pamięć ( np. obyczaje godowe ;D). Nie ma tu też tej efektywności naszpikowanych efektów, które rażą po paczadełkach, graficy dość łagodnie obeszli się z efektami co wyszło na plus.  Sama fabuła jak i akcja uległa modyfikacji jednak zarys został ten sam : Tarzan mimo wszystko zawsze jest dziki :D I półnagi, i władczy i się zastanawiam czemu nie mieszkam w dżungli ach, bo by mnie zwierzęta zjadły ;D. Co mi się w nim nie podoba? Szum jaki powstał nim filmidło weszło na ekrany. rozumiem, świetna obsada, brak nudy i mnóstwo akcji jednak nie rozumiem słów 'badziew, kicz, rozczarowanie'. Hola hola, dla mnie to typowo rozrywkowe filmidło na sobotni wieczór i tyle. Obejrzałam raz i wystarczy :)

3. Legion samobójców (2016) ---> klik


Najbardziej wyczekiwany i najbardziej rozczarowujący.... po zwiastunach nie tego oczekiwałam! Leto jak zwykle genialny w roli Jokera ale czemu, no czemu go tak mało? ;(. Inaczej sobie wyobrażałam sobie ten film: jest zbyt przekombinowany, niektóre sceny jakby zostały wduszone tu na siłę...dialog czasami kuleje a niektórzy bohaterowie są tak denerwujący, że najchętniej bym wyłączyła telewizor. Serio? To miał być film roku a wyszła chyba szmira! Rozumiem, na podstawie komiksu ale dlaczego tak to spartolono? ;O. Za dużo efektów, bohaterowie wracający Bóg wie skąd! Na plus soundtrack, brawo, obsada chociaż niektórzy byli tu niepotrzebni.. I Will Smith, którego nie poznałam w roli, (a niby to Leto był tylko obłędnie nierozpoznawalny ), uff ten pan bardzo zmienił się do roli ale postać jego bohatera była dla mnie drażniąca. Jak dla mnie to średnie wydanie komiksowego cudaka, nie pozostaje mi nic innego jak czekać na drużynę Avengeres ;) P/s kto wymyślił by zrobić go z dubbingiem???

4. Alicja po drugiej stronie lustra (2016)  ---> klik


Depp ♥ chociaż uwielbiam Alicję i jej opowieść to cieszę się, że więcej czasu poświęcono Kapelusznikowi ♥. Co prawda ta część jest nie co mdława i dłuży się jednak można obejrzeć raz. I znowu jest bajecznie, lekko ironicznie i śmiesznie, kolorowo i tak jak być powinno być . Jednak i tutaj się lekko rozczarowałam bo to co fajne widziałam w zwiastunie a reszta jakoś mało ciekawa.Może za mało złej królowej czy co? Czuję  niedosyt bo to była jedna z tych premier na które czekałam a wyszło znowu ... na poziomie przeciętnym. Ech szkoda, szkoda bo uwielbiam tą opowieść, ale cóż można przynajmniej popatrzeć na kolorowego Deppa jak i na wesołe króliczki, myszki ;D

5. 183 metry strachu ( 2016) ---> klik


A rybka lubi pływać ;D . Nie jestem fanką filmów z rekinami w roli głównej, w ogóle nie rozumiem fenomenu kultowych Szczęk bo mnie to nie rusza ;D Tym bardziej jeśli robi się film na siłę! Ok, jest potencjał, są fajne akcje ale Blake w tej roli? No way! Rekinek hmm graficy przy nim dali czadu - dawno tak sztucznego zwierzaczka nie widziałam ;D. Jest kilka fajnych scen no ale na całym film wypada to lipnie. Sorry ale coś nie poszło. Rozumiem, że szał miałam robić Blake w bikini a nie komputerowy rekin ;D. Ale to nie pomogło. Nie wiem, który to już film z dużymi rybkami w rolach głównych ale co jak co, Szczęki są kultowe ( mimo wszystko) to inne filmidło nie ma żadnych szans by wypadło dobrze. Znowu jest przeciętnie.

A Wy? Znacie coś z tego?;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze