Nowości czerwca '21

By Rupieciarnia drobiazgów - 20:08

 I pyk, czerwca ni ma. Jak do tego doszło nie wiem? Ostatnio nie dość, że na blogu wieje wiatr, dni uciekają jak topniejące lody w wafelku to nawet (podkreślam) żadnych nowinek zakupowych nie pokazywałam! A bo czy warto pokazywać zwyczajny szampon/ płyn do higieny intymnej czy mydełko do mycia pędzli skoro człowiek co miesiąc kupuje to samo? Dałam sobie na luz i stwierdziłam, że nowinki pokażę Wam dopiero gdy uzbiera mi się jakaś mała gromadka. No i stało się - mało bo mało ale jest :D

Jak co miesiąc wpadły do mnie paczki PR od Avon - pierwsza w bardzo fajnej inicjatywie. Słoiczek balsamu trafił do mnie w ramach kampanii społecznej - każdy zakup tego produktu powoduje, że Avon przeznacza taki kosmetyk osobom chorym na raka (do tego też dochodzi dochód ze sprzedaży) :)

W innej przesyłce dostałam lekki i świeży zapach TTA This Love- piękny zielony flakon i miły aromat dla nosa, który mi przypasował bardziej chyba niż klasyczne TTA. Z moich zakupów jak co roku wróciłam do Etiaxilu - on mi zwyczajnie zapewnia komfort oraz w końcu kupiłam tego misia do mycia buźki za całe 4 zł :D 


Na dzień dziecka wzięłam udział w konkursie u Drogerii Iwos. Niestety ekipa tej drogerii dała tak ciała, że więcej tam nie zajrzę -,- Nie jestem uszczypliwa czy jakoś specjalnie zawzięta ale nagrodą miało być coś innego niż to co dostałam i oczywiście masa wymówek: że zaszła pomyłka, że to wina producenta,  że nie było napisane, że akurat to trafi do laureata (edit: było wyróżnione co jest nagrodą) a ostatecznie stwierdzili, że mogę im to odesłać. Cóż, stanęło na tym, że będą to wyjaśniać ale zajęło im to dłużej niż 10 dni i nadal cisza. Z zestawu, który miał zawierać cztery czy pięć kosmetyków - trafiły do mnie dwa. 


Inaczej postąpiła marka Sylveco - chciałam też się dowiedzieć czy faktycznie wina leży po ich stronie. I co? Właśnie to nie ich wina ale to oni więcej mi wyjaśnili niż wspomniana drogeria. To także Sylveco stwierdziło, że oni ta nagrodę wyślą a raczej w ramach 'odczarowania' marki podeślą mi 'niespodziankę' (przy tym się dowiedziałam, że mam ładne konto więc miło będzie gościć u mnie :P)

I to by było na tyle - ahoj przygodo z nowinkami :D 

P/s te słodziaki dla dzieci są cudne! Sama zaczynam używać!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze