Blogi, które czytam #13

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:35

Uwierzycie mi jak powiem Wam jaką mam wenę do napisania tego posta? A no taką jak stąd do Chin przez Izrael i lekko zahaczając o Afganistan ;D. Nie no, żartuję w ogóle nie chce mi się pisać ale przyrzekłam sobie, że choćby waliło się i paliło, na łeb spadał mi tynk a nogi podgryzały szczury to będę uparcie trzymacie się zaplanowanych postów i tego posta napiszę! A więc tak siedzę i piszę, sklejam literki i próbuję trafnie przedstawić Wam dzisiejszych bohaterów. Skoro jestem dziś zgryźliwa, moja ekscytacja w czymkolwiek dobiła dziś stopnia na minusie to mam cichą nadzieję, że chociaż autorzy dzisiejszych blogów, które polecam sprawią Wam ogrom radości podczas odkrywania ich twórczości bo uwaga jest tam wspaniale! ;)

1. Lili Natura




Kiedy ponad 2 lata temu trafiłam na tego bloga nie sądziłam, że pochłonie mnie bez reszty! To miejsce jest wyjątkowe, niepowtarzalne i takiego drugiego nie znajdziecie. Co je wyróżnia?A no to, że autorka wydała swoją książkę, prowadzi warsztaty ... i na blogu dzieli się każdym swoim przepisem na naturalny kosmetyk. Zawsze jestem pod wrażeniem tego jak to wszystko wygląda, czasem to robi lepsze wrażenie niż jakiś kosmetyk luksusowy. To co pokazuje Ada to czysta finezja albo poezja. Niewątpliwie ma talent i dar do tworzenie takich cudowności i to samo pokazuje na Lili Natura. Ona po prostu wręcz czaruje: czaruje umiejętnością pisania, pokazywaną treścią, czaruje każdym elementem tego co stworzy i wabi, wabi aby spróbować swoich sił i stworzyć coś samemu, inspiruje i każe iść dalej a przede wszystkim (mi osobiście) pokazuje, że kosmetyka to wcale nie jest trudna rzecz bo dzięki jej poradom czy przekazywanej formie wiem, że sama mogę stworzyć kosmetyczne cudo. Poza tym widać u niej miłość do sztuki naturalnej i to jest piękne, czysta pasja <3

2. Agowe Petitki


Czy jest tu ktoś kto jej nie zna? Dla mnie to pani perfekcyjna w każdym calu albo stylu (jak kto woli). Bo ona nie tylko pisze o kosmetykach tych z wysokiej półki jak i tych z drogerii ale u siebie daje poryw pięknym stylizacją. Ok, nie zawsze jest coś mi się podoba ale muszę przyznać, że Aga ma wyczucie stylu i klasę i wdzięk i swoisty urok i nawet mała czarna na niej wygląda fenomenalnie, tak samo jak jeans czy pewnie zwykła biała koszulka. Umiejętnie łączy na blogu styl z tematyką kosmetyczną. Pod wrażeniem można być też jej urody i makijażu które tworzy - czy to też są makijaże tematyczne (np. lata 20 ste) czy też test nowości zawsze wychodzi jej to idealnie (Matko! chciałabym sama tak umieć ;D). Jest przejrzyście, czysto i spójnie, nie ma zbędnego gadania a każda jej czytelniczka miło może sobie z nią pogawędzić - bo to po prostu równa babka, nie dość, że piękna i z klasą, to ma dwie urocze kluski, które w mig podbiją Wasze serducha, nic tylko schrupać a właścicielkę podziwiać za kawał tak dobrej roboty.

3. Joanna bloguje



Już nie pamiętam jak to się stało, że trafiłam na bloga Asi, pamiętam tylko, że zawsze ona sama wydawała mi się osobą 'powściągliwą'. Gdy zaczęłam zgłębiać zakamarki jej bloga zostałam mile zaskoczona. Asia to po prostu babka silnie stąpająca po ziemi , z ogromnym talentem i jeszcze większą pasją. Jeśli dobrze się orientuje jest ona makijażystą marki Estee Lauder albo w Douglasie (mam nadzieję, że dobrze kojarzę ) i to jak dla mnie pokazuje jak bardzo musi być utalentowaną, upartą i bardzo cierpliwą osobą. Cenię ją za to, że chociaż nie pojawia się ostatnio na blogu zbyt często to prezentowana treść jest konkretna, zwięzła i po prostu taka 'czysta' bez większych zawijasów/ upiększeń. Bo wiecie wydaje mi się, że ona lubi mieć kontrolę nad tym co robi i to pokazuje na blogu: pisze przemyślanie i z pewną sobie dozą powściągliwości, która tylko nadaje jej tajemniczości. Nie ma co się rozdrabiać: jest fachowo, z wszystkimi informacjami, konkretnie a przede wszystkim Asia może być uznana za równą 'kumpelę' taką wiecie z własnego podwórka, po prostu 'równiacha'.

4. Zapachnidło



Jako, iż nie mam weny to na samym końcu ( nie mam siły dziś na całą piątkę) mam dla Was świeżaka! I to jakiego - z górnej półki! Zapachnidło to miejsce cudowne, z klimatycznym zdjęciami, genialną autorką tekstów jak i czymś co kocham - zapachami ♥ Cieszy mnie fakt, że powstają takie miejsca: doskonale, perfekcyjne i dopracowane. stworzone z miłości do świata zapachów co ewidentnie widać! Kocham jej styl, nietuzinkowe podejście do fotografii i to 'coś', coś co powoduje że z utęsknieniem czekam na kolejną perfumeryjną przygodę! To miejsce jest przepełnione pasją do zapachu, widać w nim rękę kobiety wiedzącej co pisze jak i kobiety, która potrafi stworzyć coś tak kosmicznie dobrego!

No to tyle, miłego czytania a ja lecę spaćku, buziaki! :*

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze