Garnier mineral Invisible

By Rupieciarnia drobiazgów - 19:01

Wiosna w pełni, lato się zbliża a my szukamy dobrego antyperspirantu;). Jakiś czas temu będąc w drogerii mój wybór padł na Garnier mineral Invisible. 

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to kolor - różowy biały, idealny dla dziewczyny.
Invisible jest przeciw śladom, plamom, przebarwieniom, jak czytamy zapewnia 48h ochronę non stop. Nie zostawia plam na czarnych, kolorowych i białych ubraniach. I w rzeczywistości tak jest. To duży plus.Zapach jest delikatny, po rozpyleniu produkt szybko się wchłania w skórę. 

 Kolejny plus za skład: bez alkoholu, bez parabenów.  Producent zapewnia, że 'nasza skóra oddycha'.
Kolejnym atutem jest to, że w każdej chwili możemy go zamknąć i otworzyć. Mamy do tego pod miejscem do przyciskania taki sprytny 'guziczek', który wystarczy przesunąć w odpowiednią stronę ;)

Jak dla mnie antyperspirant sprawdza się 100%. Śmiało mogę go polecić, a jeśli macie kłopoty z nadmiernym poceniem ( np. jak ja ostatnio) to najpierw warto kupić bloker a potem korzystać z takich cudasków;). Sama na razie zaczęłam używać blokera, mam nadzieję że się sprawdzi ale o tym będzie kiedy indziej:)
Invisible dostaniecie w każdej drogerii, cena około 13 zł.
Moja ocena 4/5 ;)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze