NIVEA VISAGE pure effect ALL - IN - 1 żel-peeling-maska

By Rupieciarnia drobiazgów - 18:57

Mam słabość do kosmetyków Nivea, niezależnie czy to krem czy szampon, wiem że nigdy mnie nie zawiodą. Tak też jest w przypadku ALL - IN - 1 ;)


Czego możemy się spodziewać? Jak czytamy na przodzie opakowania  ALL-IN-1:
1. oczyszcza
2. peelinguje
3. matuje
4. zwalcza niedoskonałości
5. nie podrażnia
+ zawiera aktywny ekstrakt z magnolii

Niewątpliwie ekstrakt z magnolii to duży plus!;) Dzięki temu produkt pachnie nieziemsko:)
Na odwrocie opakowania znajduję się informacja co uzyskamy poprzez jego stosowanie,  nie tylko te 5 wyżej wymienionych zalet ale też ALL-IN-1 zapobiega błyszczeniu się skóry, odblokowuje pory. Jak widać same plusy;)

Dozuję się go łatwo i wygodnie. Zamknięcie dobrze trzyma więc produkt nie 'ucieka bokami'. Co najważniejsze starcza na bardzo długo.

Konsystencja jest lekka, biała z domieszką małych niebieskich 'kuleczek'.;) Łatwo się ją rozprowadza i szybko zmywa;). Ale uwaga! Jakiś czas używałam produkt jako maskę na nos, tak robiłam 2 razy w tygodniu, po jakimś czasie zauważyłam, że na nosku schodzi mi skórka ;/ wszystko przeszło zaraz jak przestałam używać tylko i wyłącznie jako maskę na nosek;)

U nas ciężko jest z dostępnością ;/ Produkt ten pojawia się rzadko na sklepowych półkach a szkoda bo naprawdę efekty zadawalają. Cena około 20 zł, ja dałam 17 :)
Ogólna ocena 4,5/5 ;)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze