Wybierz i wygraj jeden z dwóch dermokosmetyków od Liqpharm!

By Rupieciarnia drobiazgów - 21:53

Uwielbiam się z Wami dzielić wspaniałymi produktami! ♥
Dlatego gdy w końcu w moje łapki wpadł jeden z najbardziej zachwalanych produktów minionego roku to od razu pomyślałam o Was! Skoro ja mam szansę na poznanie czegoś tak świetnego to chcę i staram się robić wszystko by i Was spotykały same takie dobre smaczki do przetestowania ;) Dlatego dzięki uprzejmości pana Wojciecha dziś mogę obdarować dwie z Was tym świetnym produktem! Jakim? Same zobaczcie co ja tam mam dla Was ;D



Liqpharm to młoda, polska firma kosmetyczna założona w 2014 roku. Dzięki przyjęciu farmaceutycznych standardów, na rynek apteczny trafiają produkty, których głównymi założeniami są wysokie stężenia substancji aktywnych, przemyślane składy i naukowe podejście do receptury. Wykorzystanie dostępnej wiedzy dermatologicznej i farmaceutycznej pozwoliło na uzyskanie, efektywnej w działaniu przeciwstarzeniowym, gamy dermokosmetyków LIQC.

Tak - dobrze myślicie mam dla Was dziś dwa sera, które wybrałam osobiście ;). O tym jakie wybrałam możecie poczytać poniżej więc zachęcam do wypełnienia formularz i przeczytania regulaminu ;)

1. LIQ CC Serum Rich 15 % Vitamin C Boost (bogate serum rozświetlające z witaminą C): dedykowanej cerze suchej, dla skóry dojrzałej i młodej. Co robi?  Pobudza syntezę kolagenu, zapewnia ochronę antyoksydacyjną, działa w programie przeciwzmarszczkowym, redukującym przebarwienia oraz w programie 'komfort i blask' (więcej tu)



2. LIQ CG Serum Night Glycolic Peel (serum wygładzające na noc - peeling): dedykowane dla każdego rodzaju cery zarówno dla skóry młodej jak i dojrzałej. Co robi? Przyśpiesza odnowę komórkową, pobudza syntezę kolagenu, działa w programie głębokiego złuszczania, redukującego przebarwienia oraz w programie redukującym blizny i niedoskonałości (więcej tu)


Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu ;) Co trzeba zrobić?

Takim obowiązkowym warunkiem jest obserwacja mojego profilu tu jak i profili marki na Facebooku ---> Liqpharm oraz LIQ C Dermocosmetics no i oczywiście wybranie sobie nagrody ;)




Regulamin:
1. Konkurs odbywa się na blogu jak i Instagramowym koncie rupieciarnia_drobiazgow.
2. Wśród wszystkich zgłoszeń na każdym z kont wybiorę jedną osobę, która otrzyma wybrany przez siebie produkt.
3. Konkurs trwa od 22.05 - 01.06 . Wyniki pojawiają się do 5 dni od jego zakończenia w jednym z najnowszych wpisów.
4. Można zgłaszać się tu jak i na Instagramie.
5. Żeby zgłoszenie było ważne należy polubić oba profile sponsora nagrody.
6. Nagrody wysyłam na swój koszt, na terenie PL.
7. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.

Jeśli ktoś chce podwoić swoją szansę to hop siup na Instagrama :)

Powodzenia! ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze