Blogi, które czytam #12

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:47

No proszę, nawet wyrobiłam się w czasie i kolejna odsłona czytanych blogów przeze mnie ukaże się tak jak być powinno :D . Ostatnie tygodnie ubolewają we wpisy na blogu jednak obiecałam sobie, że co jak co, recenzji może być mało ale kolejna dawka twórców czeka na Wasze bliższe poznanie ;).
Wybranie piątki nigdy nie jest łatwe, komplementowanie każdego z osobna jest trudną sztuką ale widząc Wasze zaangażowanie i dyskusje pod postem utwierdzają mnie w przekonaniu, że to takie miłe uczucie docenić kogoś i  pokazać 'go' większej publice ;D. Dobra, bez zbędnego gadania tak wyglądają dzisiejszy bohaterowie.
P/s miało być ich pięciu ale niestety rozłożyła mnie choroba, siedzę z gorączką, ledwo widzę (i tak kątem oka oglądam mecz Real - Barcelona) i piszę do Was także odrobinę współczucia proszę ;D

1. Infallible Lifestyle



Blog Agnieszki to pierwszy blog, który poznałam i jest dla mnie swojego rodzaju 'przewodnikiem'. Mało osób wie, że jak miałam na samym początku problemy z bloggerem, nie wiedziałam co i gdzie dodać to właśnie Aga odpowiadała na moje wiadomości i tłumaczyła mi co i jak i uwierzcie jestem jej do dziś za to dozgonnie wdzięczna. Chociaż od tego czasu mijają lata (prawie 4) to nadal na jej blogu czuję się znakomicie. Z perspektywy czasu muszę powiedzieć, że jej miejsce przeszło sporo przemianę i jest jednym z najpiękniejszych, najrzetelniejszych i najbardziej przejrzystych miejsc jakie mam okazję spotkać w sieci. Ciągle się zachwycam w jakim kierunku Aga poprowadziła swój blog - bo jest doskonale, perfekcyjne a przy tym ona sama nadal jest taka samą ciepłą, sympatyczną i otwartą osobą dla swoich czytelników jak z początku mojego blogowania.

2. Rose and Vanilla



Kinga stworzyła miejsce wyjątkowe: począwszy od treści, skończywszy na prostym szablonie i cholernie efektownych zdjęciach. Choć nie zawsze się u niej udzielam to z miłą chęcią zaglądam by choć przez chwilę popatrzyć na zdjęcia jak z najlepszego katalogu, poczytać konkretną treść i tak po prostu liznąć 'wielkiego pisma'. Bo dla mnie to co ona prezentuje jest czystą prostotą, ale tak ubraną, że mam wrażenie iż jej miejsce pochodzi z innego świata! Dosłownie - ta dziewczyna ma pisanie we krwi i doskonale wie, jak i w co ubrać słowa by zachęcić czytelnika do pozostania u niej na dłużej. Chociaż na blogu dominuje pielęgnacja to jestem przekonana, że każda z Was tu znajdziecie coś dla siebie, zwłaszcza że Kinga bardzo mocno (no dobra w większości czasu) skupia się na tematyce naturalnej a jak wiecie natura jest w cenie (że tak powiem) to właśnie ona jest właściwą osobą by Was tematem zainteresować/ pokierować lub po prostu u niej znajdziecie coś naturalnego odpowiadającego Waszym potrzebom . A wszystkie wiemy jak ciężko wyszukać w sieci miejsce, w którym naturalność gra pierwsze skrzypce i można wierzyć autorce na słowo bo to co ona pisze i jak pisze jest tym czego konkretnie szukasz.

3. W blasku marzeń



Pechowa Dorotka - tak bym mogła określić tą sympatyczną panią, która mimo wszystko i na przekór wszystkiemu prowadzi swoje miejsce. Dorota to osoba już doświadczona przez życie, która uparcie dąży do celu i konsekwentnie go realizuje. Co jakiś czas ma pod górkę (a to z wygraną nagrodą, a to z boxem kosmetyków itp) to jednak mimo wszystko mam wrażenie, że jej pozytywizm może zarażać innych ;). Bo wiecie to Dorota, która ma gdzieś co ktoś o niej mówi i z dumą robi swoje, co widać w szczególności na blogu, Jak jej się coś nie podoba to nie owija w bawełnę, nie ubiera to w słodkie słówka by 'mniej bolało' tylko walił prosto z mostu w czym rzecz ;D. W blasku marzeń to blog taki dla wszystkich, znajdziesz tam lekturę która Cię rozbawi, porady jak od najlepszej przyjaciółki. rzetelną treść, którą szukasz czy naprawdę miłe miejsce spotkań wszystkich osób ceniących sobie nie tylko dobrą treść a autora, który niestrudzenie pokazuje, że chcieć to znaczy móc i śmiałym krokiem idzie przez blogosferę będąc sobą w najlepszej postaci ;)

4. Kaczka z piekła rodem



Marta to prawdziwe guru w kwestii kosmetyków. Jak nikt umiejętnie zachęca to kolejny zakupów i to wbrew pozorom nie są kosmetyki luksusowe tylko czysta selekcja tego co znajdziecie online lub w każdej drogerii. Marta z pewną siebie swobodną łączy u siebie tematy z zakresu kolorówki jak i naturalnej pielęgnacji, Tworzy efektowne makijaże, które możemy od czasu do czasu zobaczyć na jej ślicznej buzi, jednak ... Czasem Marta przekracza granicę i pisze coś tak prywatnego i osobistego co wiele z blogujących osób można uznać za 'zbytnie otwieranie się'. I właśnie za to ją cenię, za to, że czasem napisze tak poruszającego posta, poruszy temat tabu i odkryje siebie na tyle ile w danej chwili chce. Brawo jej za to! Marta bloguje już bardzo długo i muszę powiedzieć, że za każdym razem odkrywam jej bloga na nowo, nadal mnie zaskakuje i nadal czytam ją z miłą chęcią i nadal czerpię z jej wiedzy wszystko co potrzebuję.

Czwórka wspaniałych za mną, co znacie?;> Co odkryłyście ostatnio?;>

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze