Boooooombowy konkurs! Wygraj 1 z 3 zestawów od BodyBoom! ♥

By Rupieciarnia drobiazgów - 11:30

Takiego konkursu jeszcze nie było! Mam dla Was mega niespodziankę! ♥

Pamiętacie mój wpis na temat peelingu BodyBoom? Post ten nadal jest najchętniej czytany i nadal wiele z Was mówi  'wypróbowałabym ale cena zaporowa ...' czy jeszcze cokolwiek innego ;). Siedziałam, dumałam, kombinowałam, sprawdziłam stan portfela, który na razie nie pozwoli mi na zbyt wielkie szaleństwa :D. W głowie nadal miałam myśl: no nie, muszę Wam go załatwić! Tak więc napisałam do samej marki i liczyłam po cichu na cud!
Jak widzicie cud nastał, przeszedł moje najśmielsze oczekiwania i w tym momencie gorące ukłony ślę w stronę pani Weroniki bo bez niej nie mogłabym Wam sprawić takiej radości :D ♥


Ten zestaw, który widzicie na obrazku jest mój otrzymany w ramach podziękowań ♥ Ale , ale dla Was mam 3, tak 3! identyczne zestawy do zgarnięcia! W skład każdego zestawu wchodzi peeling BodyBoom w wersji Orignal ( 200 g) + 6 miniatur ( każda po 30 g) ! Jak widzicie jest o co walczyć !:)



Jak wspomniałam zestaw są trzy : dwa możecie wygrać tutaj na blogu, jeden zestaw grzecznie czeka na nową właścicielką na Instagramie ;D

Dla waszego ułatwienia poniżej macie formularz - jednak zanim zaczniecie go wypełniać przeczytajcie zasady jak i regulamin pod formularzem!

  • zgłoszenie do konkursu wysyłacie przez formularz ( w razie problemów z nim proszę o info :))
  • aby było ono ważne wskazane jest byś była / był obserwatorem bloga
  • obowiązkowo polub profil sponsora nagrody na Facebooku ( klik) i / lub Instagramie  (klik)  - wystarczy jak polubisz jeden z profili ( koniecznie), jeśli lubisz oba to super, jeśli nie masz Instagrama to w formularzu pod odpowiedzią napisz ' nie mam tam konta' ;)
  • odpowiedz na pytanie!
To są główne jak i najważniejsze zasady - bez spełnienia, któregoś z punktów nie wezmę zgłoszenia pod uwagę ;)

Z ekipą BodyBoom chcielibyśmy wiedzieć jak jest Twój idealny sposób na relaksujący wieczór :) I takie też jest pytanie konkursowe! Nie oczekuję poematów wierszyków, wystarczy jak napiszecie, że dla Was wieczorny relaks to książka, kolacja z mężem czy spokojny łyk wina pod kocem! Zaskoczcie mnie bo warto! ;)


REGULAMIN:
1. Konkurs odbywa się na blogu jak i Instagramie rupieciarnia_drobiazgow.
2. Nagrodą w konkursie są 3 zestawy: każdy zestaw zawiera peeling BodyBoom Orignal (200g) jak i 6 miniatur ( każda po 30 g).
3. Na blogu można wygrać 2 zestawy, zaś 3 czeka na kogoś na Instagramie.
4. Można brać udział na obu platformach.
5. Konkurs trwa od 16.01  do 30.01. Wyniki podam w ciągu 7 dni w najnowszym poście .
6. Żeby zgłoszenie było ważne trzeba spełnić warunki obowiązkowe.
7. Nagrodę wyślę sponsor czyli ekipa BodyBoom po otrzymaniu wszystkich adresów.
8. Rozdanie nie podlega pod gry hazardowe.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze