Październik w zdjęciach ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:52

Aż trudno w to uwierzyć, że już mamy listopad a zaraz będą święta i choinka ;O. Jak ten czas przerażająco szybko leci, nieprawdaż? I to tyle mamy z poważnych rozmyśleń o świecie :D. Dziś zapraszam Was na kolejny przegląd miesiąca w zdjęciach, który niestety albo stety był strasznieeee przewidywalny :) Ale nie będziemy gadać - popatrzmy ;)




Październik to po prostu czas na orzechy i uwierzcie dzień w dzień z małą sprawdzałyśmy czy leżą jakieś nowe a potem ja jako ta najfajniejsza matka chrzestna na świecie musiałam je skubać - matko! Jak ja nie lubię obierać ich z tej cieniutkiej skórki ale poświęciłam swoje pazurki dla wyższego dobra! ♥ :D



A co tam! Moja mała ślicznotka chciała zdjęcia z kwiatkami więc jej robiłam tylko a każdym razem jak mówiłam 'Pojtuch uśmiech' to jak na złość zamykała paczadełka ;D Ale i tak coś tam się udało :)



Rozpieszczenie level hard :D czyli co się dzieje jak mamy małą sprzeczkę i przyjeżdża Karol! :D No i weź mu tłumacz, że przestajesz jeść słodycze a tu duża Milka, ogromna Nutella i przepiękny bukiet z róż, eustomy i frezji pachniał pięknie i długo stał ♥


Końcówka października to czas Halloween więc nie mogło zabraknąć dyni ;). O dziwo w tym roku ( nie wiem czy u Was też) wszędzie brakowało tego przysmaku. Nawet nie wiecie ile musiałam się nachodzić by w ogóle dostać jakąś dynię - ale się udało i za całe 4. 20 zł miałam radochę zwłaszcza jak mała mówiła ' ja się boję dyni' a później non stop przy niej siedziała ;D. Tak czy siak koś mi Szczerbatka spod domu ukradł i nie wiem co się z nim stało ;(


A na koniec pierwszy raz zrobiłam domową pizzę z własnym sosem - trochę się spiekła ale to nic ;D Najważniejsze, że smakowała a skoro w domu same chłopy to i musiała być papryka, mnóstwo kiełbaski sobie zażyczyli, mnóstwo sera i w sumie nic więcej nie chcieli - było pysznie i już wiem, że gotowego ciasta nie kupię ;D.

No to chyba tyle w tym 'piździerniku' :D, a jak tam u Was?:)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze