Kilka rzeczy, które mnie denerwują ... again!

By Rupieciarnia drobiazgów - 10:35

To znowu się dzieje! Znowu - ja kuleczka wyleję swoje frustracje na łamach tego fantastycznego bloga. Znowu sobie ulżę licząc, że znajdę tu bratnie dusze, które myślą tak samo! No ja mam nadzieję, że chociaż w małej części , może być nawet 0000,01% ;D. I tu musicie mieć poprawkę: mi już dawno ta ruda farba wygryzła resztki mózgu a raczej szarych komórek ;). A tak całkiem serio ,wiecie komu albo czemu się dostanie? Nie? I to mało co ma wspólnego z blogiem ale cóż poczytajcie moje odkryte denerwujące trendy! ;D Bo dziś porozmawiamy o Instagramie  ( w okrojonym skrócie) ;D



Instagram zwany potocznie i pospolicie jako kopalnia twórczości, kreatywności i niesamowity ogromny ale naprawdę big folder zdjęć. Za każdym razem jak wchodzę i widzę te 'popularne' myślę sobie 'serio? wtf? że to niby jest hiper wow sweeeeeet?'. Litości!

Po prostu śmiech na sali: najbardziej popularne : zdjęcia w lustrze! zwłaszcza takie gdzie na twarzy masz okulary / czapkę i końską minę - sorry dziewczyny ale mina jakbyś własnie dostała rozwolnienia mnie nie kupuje tym bardziej jeśli pod zdjęciem widzę # razy 1000 :D. Rozumiem, że nie masz nic elokwentnego do powiedzenia i większość to swoista reklama ale ileż można oglądać tą samą minę? Brak Ci pomysłu na siebie? Nic prostszego załóż ciuch i zrób reklamę, nie zapomnij też o ogromnym lustrze w białej ramie! W ogóle mam wrażenie, że te wszystkie laski z IG wyglądają tak samo: jakbyś kto zrobił 'kopiuj - wklej'. Wydęte usta , perfekcyjne smokey eye, sztuczne rzęsy i mordka jakby właśnie co wyszła spod najlepszego skalpela - nieskazitelna! I nie, wcale mnie nie zjada zazdrość, w końcu mam mega fajne piegi na całym ryjku ( prawie) to czego mogę zazdrościć? Prawie plastikowej facjaty, które na IG króluje obecnie? Po czym poznasz typową Instagramową piękność: długie ciemne włosy, pełne usta, perfecto make up i obcisła sukienka! Wątpię by tak chodziły po domu czy też po bułki do sklepu ale ok, kolejne selfie w dekolcie do pępka i pyka kolejny tysiączek obserwatorów :D Podejrzewam, że nawet gdybym ja wystawiała swój dość spory biust bym nazbierała tych tysiączków ale po co skoro ma niewyjściową twarz, znaczy za mało sztuczną pff za mało nadającą się do jakiejkolwiek reklamy ;D

Wychodzi na to, że jestem straszną jedzą jak tak mogę mówić bo nie jeden facet by się z nimi umówił a nie z takim czymś jak ja! No cóż, wybaczcie ubolewam nad tym, że nie jestem perfekcyjna ale mam mózg jeszcze w wystarczającej ilości ;D



Co ciekawe coraz częściej na Instagramie odwiedzam profile kobiet plus size! one są prześliczne ♥ Każdy centymetr ich ciała eksponują, w stroju, bieliźnie i naprawdę pokazują siebie a nie jakieś wielkie wyobrażenie piękności ♥ Kocham takie dziewczyny! Pokażą twarz, boczki fałdki i widać, że są zadowolone z tego ♥ I wiecie co ? Boli mnie że zawsze znajdzie się jaką głupia szuja, która ciska obelgami że gruba, brzydka, tłusta idź na dietę czy coś w tym stylu bo gdybym mogła to bym jednemu / jednej takiej przybiła piątkę .... krzesłem w łeb!

A skoro już tu jestem to mierna ze mnie dziewucha z Instagrama ... Nie mam białego futerka, białych mebli,  rasowego kota, drogiej biżuterii czy Bóg wiec jeszcze czego ;D. Nie wiem co to ikeła, Kik czy też dodatki z Pepco bo wydaje mi się, że ostatnio prawie wszyscy mają jakieś ozdoby, duperelki czy coś z tych sklepowych i no naprawdę trzeba to wyeksponować na pierwszym planie! Ach obowiązkowe: złote bransoletki, jeansy z dziurami czy też najnowsze buty. Chociaż o Instagramowych trendach można mówić ciągle to na dziś tym akcentem kończę, być może kiedyś znowu coś powiem na ten temat?

Ech coś ze mną nie tak? Przecież powinnam to mieć! Nie jestem chodzącą reklamą , żal buuu :(

Do widzenia!

P/s zdjęcia pochodzą z Instagrama i pokazane profile są przypadkowe: wyszukane po # ;)
P/s 2 nie bierzcie tego zbyt osobiście ;D

A tak w ogóle jestem okropną zazdrośnicą bo ja nigdy takich zdjęć mieć nie będę - jestem koszmarna i zła i sfrustrowana i brzydka hahhahahah ;D

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze