Smart Girls Get More - lakiery do paznokci 14 & 26

By Rupieciarnia drobiazgów - 22:05

Jestem kosmetycznym fenomenem - im więcej widzę postów, czy reklamy o jakiejś marce tym bardziej mnie od niej odrzuca. Nie lubię tego, nie lubię gdy wręcz z lodówki wyskakują mi jakieś marki tylko dlatego, że akurat był na nie bam i masa moich blogujących koleżanek pokazuje wszystko co dostała ( bez urazy!). Za którymś razem już nie patrzę na te posty, omijam je i 'przewijam' dalej . Tak też jest z marką Smart Girls Get More - nie wiem na ilu blogach ją widziałam ale wiem jedno : ja z tej marki nie kupię nic. Wystarczy mi to co widziałam i czytałam :D.
 Jednak zdarzyło się tak iż dwa lakiery owej marki trafiły do mnie w pakiecie nagrody z jednego rozdania. I na własnych pazurach i przeżyciach  mogę powiedzieć czy marka jest godna uwagi ( w 98% gdzie czytałam marka jest świetna) więc gotowe na moje doznania?;D


Smart Girls Get More to dość młoda marka. Zakładam, że największą popularnością przyniosły im wpisy naszych koleżanek, jednak ja dziś zachwalać nie będę ( na szczęście kilka osób miało rację co do tych lakierów) i o ile te kolory są śliczne to cała reszta jest do kitu!.



Lakiery to bardzo urocze maluszki co mi się strasznie w nich podoba ;). Posiadają cienki, wąski pędzelek, którym nie lubię malować paznokci! Konsystencja lakierów jest bardzo ale to bardzo wodnista i lejąca co sprawia iż malowanie tym pędzelkiem zasługuje na nadanie mi medalu ;D.

Powrót do korzeni ... do korzeni smrodu i dotkliwego aromatu lakierowego od którego wręcz się w nosie kręci, a feee! Zmywanie jest banalnie proste i nawet nasz marmurek schodzi bez oporu i gadania ;). Oba lakiery ładnie błyszczą za co im chwała bo cała reszta to ... masakra.

Nr 14 to tzw. 'marmurek'. Niby to fiolet z czarnym drobinkami, który wygląda ślicznie. Piękne krycie po 3 warstwach jednak jego trwałość cóż, po dwóch dniach mamy już odpryski. Spróbowałam pomalować nim jako dodatek do białego lakieru czyli biały z GR i na to ten - w tym stanie utrzymał się całe 4 dni i polecam Wam taką formę aplikacji ;). Mimo 3 warstw marmurek szybko schnie.

Nr 26 to jedno wielkie nieporozumienie ;D. Krycie? Od 3 warstw i więcej a nadal mamy prześwity, w odróżnieniu do 14 tutaj im więcej warstw tym lakier zaczyna się ciągnąć. Wiadomo schnie długo, a nawet za długo ;D. Trwałość? Powala bo aż 1 dzień i mamy odpryski - brawo! ;D. Uwielbiam takie pastelowe róże no ale jednak piękny kolor a tu takie coś?!



O ile połączenie obu kolorów bardzo mi się podoba to cała reszta to jakaś pomyłka ;( Ja nie wiem za co lakiery miały dobre opinie ( serio? ;O). Od czasu do czasu na blogu musi się pojawić bubel i taki stawiam dziś przed Wami :)

Lakiery dostaniecie w Naturze, za te maluszki 4.5 ml zapłacimy 3.99 zł. Zarówno marmurki jak i pastele dostaniecie w 9 wariantach kolorystycznych 

A o dwóch innych lakierach pisała też Monika ---> klik

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze