Czerwcowe nowości w mojej kosmetyczce ;)

By Rupieciarnia drobiazgów - 09:36

Zaraz po śmieciach przychodzi czas na ulubiony wpis pt NOWOŚCI. Ten miesiąc był dla mnie skromny ( hahhahaha) co zobaczycie po ilości a znaczy po tych kilku produktach.  Ze swojej strony powiem to był bardzo perfumeryjny miesiąc! Taki wow i zaskoczka dla mnie ♥. Nie poczyniłam żadnych zakupów chyba ... a nie! Kupiłam sobie szampon z kaczuszką i odżywkę z Joanny ale poszły zaraz w ruch także zdjęć już nie doczekały ( także wydałam jakieś 9 zł :D). Do spłaty za lapka zostały mi dwie raty także już zacieram łapki na nadchodzące zakupy łi łi łi 'D. A Wam pokazuje takie marne nowinki ;) ( i wcale nie uśmiecham się ironicznie ;D).



A wiecie moje skromne nowinki zaczniemy wygraną na FB ;D. Pachnidełko organizowało konkurs z okazji dnia matki i tak sie złożyło, że nagrodą był mój ukochany Guerlain i tak sie złożyło że ja to wygrałam i tak się złożyło, że mam już swoją drugą sukienkę ( a głupia ma szczęście) ;D  Łaa ;D. Le Petite Robe Noire jest śliczne ♥


Pamiętacie mój bon na 100 zł do Sephory wygrany w maju? Bon wykorzytałam oczywiście na perfumy - chciałam Azzuro Cavalliego ale pachnie identycznie jak Paradiso tylko ma niebieski flakon ( co nie zmienia faktu, że kupię ;D) zresztą nie było pojemności 30 ml, więc mój Karol dołożył do bonu 55 zł i takim oto sposobem mam pierwszego Misia Tousa Les Colognes - idealnego na lato ;D. A kupowałam go gdy był dopiero tydzień w perfumerii ♥ Cena 155 zł.


Na Instagramie Milani Cosmetics też sprawiło mi niespodziankę ;D. Od nich otrzymałam dwa matowe błyszczyki i dwa róże ( jako iż sama bym nie zużyłam to posłałam to w dobre rączki ♥). Powiem tak: jaką to ma pigmentację - klękajacie narody. Jest miłość! ;D


A to paczucha od Karo ♥. Karo na IG robi wyprzedaż swoich produktów, jako wielbicielka Guerlain oczka mi się zaświeciły na nie *.*. Karo była tak dobra ( nie chciała poczekać bo może by je ktoś kupił!) i mi je po prostu wysłała! Moja mina bezcenna, Ty wiesz jak Ci dziękuję za taką paczuchę ♥. Moja rodzinka Guerlain się powiększa!! ;D
P/s ten Sisley pachnie tak, że chce się go mieć!

A na koniec przesyłka z ostaniego dnia czerwca czyli wygrana z Instagrama od Atelier Cologne ♥ Zapach Pomelo Pardis, który zostało zapakowany specjalnie pod mój gust! ♥ Pięknie! Mam własne perfumy tra la la ;D

Skromnie? Oczywiście ;D! Zobaczymy co mi lipiec przyniesie ;D


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze